3 / 17 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 11 h 17 min

Tiistain 5.1. pelatun pelipäivän pisteet

• - · 2016-01-06 14:33:53
      Monella menee kuviot uusiksi kun laskenut arvonnousun varaan ja nyt sitä ei tulekkaan illan pelejä varten.itsellä jää nyt ainakin 1 vaihto sen takua tekemättä.
      Aika puuhastelua ilmassa taas.
      Onko missään olemassa edes ihan perustilastoja saatavilla?
    • jarkko saarinen · 2016-01-06 14:35:41
        Ei ole tasavertainen millään tavalla...koska joidenkin pelaaajien hinnat ja pisteetpäivitetty ja täydet manit käytössä vaihtojen suhteen kun sitten taas esimerkiksi lukon nipulta puuttuu pisteitä n50 ja mania myös jotain 50 tonnia eli se jonka pelaajat ovat päivittyneet versus päivittämättömät...voi ero olla 50-100 tonnia hyvinkin..eli aika eri lähtökohdista lähtee siinä kohdin tekemään vaihtoja toisin sanoen melkeimpä pakotettu olemaan tekemättä vaihtoja koska ei ole kaikkimanit käytössä...ja ylläpidon mielestä kaikilla sama tilanne no huhhuh
      • Ville Nuortio · 2016-01-06 14:39:48
          On se jumalattoman vaikeeta laittaa ne tehopisteet ite ilman liigan apua. Muuten kyllä korjauksia pytyy tekemään. Ei yllätä... palkinnot kymmenen vuotta samoina ja noin 100000€ plussaa järjestäjille/jakso, niin ei voi oikeastaan edes olettaa, että homma toimisi... vaan vuorokausi ollu aikaa korjata edes oleennaisimmat. Ei ole kyse siitä missä vika on, vaan siitä että tuolla pääomalla homman pitäisi toimia AINA!!!
        • Matti, Ylläpito · 2016-01-06 14:40:33
            Ei ole tasavertainen millään tavalla...koska joidenkin pelaaajien hinnat ja pisteetpäivitetty ja täydet manit käytössä vaihtojen suhteen kun sitten taas esimerkiksi lukon nipulta puuttuu pisteitä n50 ja mania myös jotain 50 tonnia eli se jonka pelaajat ovat päivittyneet versus päivittämättömät...voi ero olla 50-100 tonnia hyvinkin..eli aika eri lähtökohdista lähtee siinä kohdin tekemään vaihtoja toisin sanoen melkeimpä pakotettu olemaan tekemättä vaihtoja koska ei ole kaikkimanit käytössä...ja ylläpidon mielestä kaikilla sama tilanne no huhhuh
            Tasavertainen oli ehkä liian vahva sana. Nykyinen järjestely on kuitenkin mielestämme tasavertaisin mitä tässä tilanteessa voitiin tehdä. Otettiin myös huomioon Bluesin ja KooKoon jatko-otteluohjelmat (kuten myös muiden joukkueiden). Kovinkaan moni ei varmasti tässä kohtaa Bluesin/KooKoon pelaajista halua luopua, joten siinä kohtaa haittaa tulee vähemmän haittaa. Ja kun katsoo myydyimpien listaa, niin aika vähän sieltä tosiaan Bluesin ja KooKoon pelaajia löytyy.
          • Mikko Laine · 2016-01-06 14:44:31
              Jep! Kyllä olisi ollut kaikille parasta ja tasapuolisinta kun olisi jätetty kokonaan tuo pistepäivitys ajamatta
            • - · 2016-01-06 14:46:56
                Mä olen nyt kuulkaas sitä mieltä, että jatketaan samaan malliin, kun syy ei kuitenkaan tällä kertaa ole itse Liigapörssin, eli pelinjärjestäjän. Kiittäkää sitä hakkeria jos vaan saatte selville kuka mahtoi olla...
                Onhan tuollaisia hyökkäyksiä tehty pankkeihin, mikä on mielestäni - näin maalaisjärjen näkökulmasta - huomattavasti vakavampi asia, tai jos jonkun yhteisöpalvelun tai verkkokaupan kautta pääsee käsiksi henkilötietoihin...
                Nyt sattui Liigan kohdalle ja sanomattakin on selvää, että moinen ei saa toistua koska tottakai siitä jää kaikille paha maku suuhun...
                Ollaan kaikki samassa tilanteessa ja piste. Mä en ala vaatimaan mitään hyvityksia, ainahan sitä voi jättää leikki kesken etenkin jos pelimaksun eteen on jo ehtinyt käyttää kaikki vaihdot ja jättäkööt lisävaihtoja ostamatta, ei sieltä pohjamudilta kuitenkaan kärkeen nousta, jos voitosta tosissaan haaveilee niin kärkikahinoissa pitää olla ihan alusta saakka, muuten sen kun osallistuu huvin vuoksi. Ja jos Liigaa ei pysty seuraamaan virallisten sivujen kautta niin eipä ainakaan tätä... NHL ja Valioliiga ovatkin näemmä eri juttu.
              • Ilkka Visuri · 2016-01-06 14:50:05
                  Ja se on oikea ratkaisu aukaista verkkopankit hyökkäyksen jälkeen keskeneräisenä ?
                • - · 2016-01-06 14:50:52
                    Mä nyt tein kolme vaihtoa siinä toivossa että sieltä tulee niiden pisteidenmukaiset arvonnousut. Tämä keskustelun pohjalta ainakin pitäisi tulla :)
                  • - · 2016-01-06 14:52:36
                      Verkkopankki on nyt ihan eri asia. Kysytään ylläpidolta mahtaako Liigalla ylipäänsä olla tietoa mistä se hyökkäys on lähtenyt vai kiinnostaako sen kummemmin että oikein viranomaisia pitää vaivata?
                    • Ilkka Visuri · 2016-01-06 14:56:22
                        No herran haltuun ja toivoa että hifk jää tänää nollille, kun ei itse voi enää päättää pelistä mistä maksaa.