3 / 17 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 7 h 11 min

Tiistain 5.1. pelatun pelipäivän pisteet

• - · 2016-01-06 15:01:01
      Mä aion käyttää kaikki vaihdot kun kerran sen eteen olen maksanut, jos puolessa välissä näkee että turha jatkaa niin jättää leikki kesken, kuten itse olen jo tehnyt muitten pörssien kohdalla, oikein poistin tunnukseni. Ei ole pakko osallistua saati maksaa tästä...
    • Ville, Ylläpito · 2016-01-06 15:02:11
        Joo Antti tulevat kyllä pisteiden mukaan.

Verkkopankkiin en tätä tapausta lähtisi vertaamaan. Eikä meille ole ainakaan tullut tietoa siitä mistä hyökkäys on lähteynt/tehty.
      • Matti, Ylläpito · 2016-01-06 15:04:53
          Ja se on oikea ratkaisu aukaista verkkopankit hyökkäyksen jälkeen keskeneräisenä ?
          Hyökkäys tehtiin siis Jääkiekkoliiton tulospalveluun. Mitään tarkkaa tietoahan tuosta ei ainakaan vielä ole tullut, mutta veikkaisin että haluttiin häiritä eilistä u20 MM-finaalia ja sen tilastointia. Vaikuttaa siis Liigapörssin osalta ainoastaan meille tuleviin tilastoihin.
        • - · 2016-01-06 15:06:02
            Muistakaa päivittää Niko Ojamäelle syöttö ässien maaliin.Ojamäki korjattiin lopulta yhdeksi syöttäjäksi katsokaa vaikka ässien twitter sivulta mistä päivitettiin peliä.
          • Ville, Ylläpito · 2016-01-06 15:10:04
              Tuo korjaus tulee varmasti muiden päivitysten yhteydessä.
            • - · 2016-01-06 15:14:10
                Minkäs tälle mahtaa, kun on pelintarjoajasta riippumatonta. Pisteiden päivittämistä keskeneräisenä olisi voinut ehkä miettiä tarkemmin.

Ottaapas jengi tän rankasti. Keli on sama kaikille, sanoisi Räikkösen Kimikin. Mee sääki Ilkka Visuri, vaikka ulos lenkille vetään happee välillä, sieläl on raikas sää! ;-)
              • juuso Pärssinen · 2016-01-06 15:15:40
                  Onko yhtään tietoa koska pisteet tulee?
                • jarkko saarinen · 2016-01-06 15:16:44
                    Voiko olla niin että jos teen vaihdot esim nyt kohta versus varti vailla viis niin silloin oliski jo päivitykset tehty ja mania enemmän käytössä.....
                  • - · 2016-01-06 15:20:28
                      Älkäähän nyt ottako herneitä nenään arvon veljet. Tässä tilanteessa ylläpito on tehnyt sen minkä pystyy ja enempää emme voi vaatia. Vaihtojen avaaminen vajavaisillakin pisteillä oli ainut oikea vaihtoehto ja ehdottomasti tasapauolisesti oikeudenmukaisin vaihtoehto kaikille pelaajille. Arvonnousujen puuttumisesta kärsii varmasti jokainen enemmän ja vähemmän. Niin itsekin. Aivan turha myöskään vaatia ilmaisia tunnuksia yms. Mielestäni kyseinen ongelma on hoidettu parhaalla mahdollisella nyt käytettävissä olevalla keinolla. Olkoonkin, että jatkossa varasuunnitelmia on hyvä olla ja olen varma, että näin tulee myös olemaan.
                    • Ville, Ylläpito · 2016-01-06 15:20:57
                        Todennäköisesti pistekorjaukset tulevat huomenna. Joten Jarkko tuon tilanteen ei pitäisi olla mahdollista.