3 / 17 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 14 h 34 min

Tiistain 5.1. pelatun pelipäivän pisteet

• - · 2016-01-06 13:00:47
      Mulla on usein ollut sanottavaa näistä pörsseistä, mutta nyt minua eniten vituttaa kun jonkun idioottihakkerin takia koko homma on periaatteessa pilalla, siis silloin kun syy ei ole Liigapörssin ylläpidossa saati koodaajissa... Ja toistan, että tuon tason firmassa (itse Liiga) ei tuollaista saisi tapahtua, koska siellä on muutenkin tynkätilastoja kun Kilpeläiselle nimenomaan merkattiin se yksi ylimääräinen nollapeli. Perhonen on myös pelannut yhden KalPalle, joka on kaikkiaan pelannut 6 nollapeliä, joista Kilpeläinen 5 eikä 6.
    • Ville, Ylläpito · 2016-01-06 13:03:07
        Arvonnousuthan ovat ostojen ja myyntien mukaan tulleet. Eilisten pisteiden perusteellahan tuo on mahdottomuus, kun ei ole eilisiä tilastoja tiedossa.
      • - · 2016-01-06 13:06:49
          Kaikessa hässäkässä huomasin että Keith Aulie on sentään merkattu Hifk:n kokoonpanoon, mutta teillä viellä puuttuu listalta.
        • - · 2016-01-06 13:09:40
            Onko nyt siis niin, että jos ostaisin 6 eilisen tehomiestä kentille, saisin niistä huomenna tai joskus eilisen pisteiden myötä tulleet arvonnousut itselleni vaikkeivät he eilen olleet mulla pelaamassa? :o
          • - · 2016-01-06 13:12:23
              Kaikessa hässäkässä huomasin että Keith Aulie on sentään merkattu Hifk:n kokoonpanoon, mutta teillä viellä puuttuu listalta.
              Aha, taisi ilmestyä sopivasti kun lähetin viestin. Joo ei mitään hätää, nyt näkyy, kiitos.
            • Ilkka Visuri · 2016-01-06 13:13:04
                jos peli pelataa 99% kärsii tästä
              • Ville, Ylläpito · 2016-01-06 13:17:42
                  Onko nyt siis niin, että jos ostaisin 6 eilisen tehomiestä kentille, saisin niistä huomenna tai joskus eilisen pisteiden myötä tulleet arvonnousut itselleni vaikkeivät he eilen olleet mulla pelaamassa? :o
                  Ei toki toimi noinkaan. :) Eli järjestelmämme on sidottu pelipäiviin ja asettaa kyllä arvonnousun oikeille pelaajille oikeille päiville.
                • - · 2016-01-06 13:22:35
                    Ei toki toimi noinkaan. :) Eli järjestelmämme on sidottu pelipäiviin ja asettaa kyllä arvonnousun oikeille pelaajille oikeille päiville.
                    No, ehkä ihan hyvä niin. Hölmöä kuitenkin että jos nyt vaihdan jonkun eilen pelanneen pois, niin sitä pisteiden myötä tapahtunutta arvonnousua en tule saamaan, etenkin kun systeemi toimii sentään niin tarkasti, että "päinvastainen" "väärinkäyttövaihtaminen" pisteiden toivossa ei onnistu.
                  • Ilkka Visuri · 2016-01-06 13:22:45
                      nyt kuitenkin monella tilanne ettei vaihtoja kannata voi tehdä, koska arvot ovat perseellään esim. mankinen 6 ruohomaa 3 pistettä, vaikka totuus on lähempänä 40 pistettä. Joillakin on liikaa pisteitä, joista he hyötyvät vaihdot tehdessään. Tuskin joukkueen arvoa saa enää korjattua, jos se menee miinukselle kun pisteet korjataan. Tää homma menee valitettavasti nii solmuun kun olla ja voi.
                    • - · 2016-01-06 13:24:01
                        Vielä semmoinen kysymys, että onko Bluesin pelin pisteet jo "täydelliset", kun ainakin vaikuttaisi olevan? Eli onko siellä arvonnousu pisteiden mukaan jo tapahtunut? Kannattaako niitä miehiä siis vaihtaa?