Luin tän koko ketjun läpi ja… Voi hyvää päivää, miten aikuiset miehet jaksaa vinkua ja uhriutua. Jos oot tuupannu joukkueen täyteen tepsukkaa ja/tai Sporaa, eli laittanu kaikki munat samaan koriin, niin se on ihan sun oma valintas ja vastuu on sulla itselläsi. Elämässä tulee vastoinkäymisiä vastaan välillä. Ja on ihan ok, että vähän kiukuttaa ja harmittaa.
Mutta en mä ala Villelle itkeä, kun vaihtojen loputtua puol jengiä menee tuville, kuus jätkää saa loihdittua yhteensä yhden (1) pörssipisteen illan aikana tai kun oon laittanu kapteeniksi sen -2 pisteen Stenkun enkä 29 pisteen Benjiä.. Tai tää helmi, kun vaihdoin Leppäsen pois sinä samana päivänä, kun herra iski 3+3, kyllähän se vaihto olis pitäny herranjumala voida jälkikäteen perua. Ei. Kun ihan itse nyt valitsin näin. Minun vastuuni.
Äijät on ku jotain viisivuotiaita, önnönnönnönööö, kasvakaa aikuisiksi!
Minkä ihmeen takia sä vaihdot Liigan parhaan pakin pois kun Sport pelas seuraavalla kolmella kierroksella😂?
Henkilökohtaiset syyt. No ei vaines. Atro oli mul vaan ns. tuuraushommissa loukkisijaisena, sain sil kahteen peliin 4 pistettä ja kun mun alkuperäinen pakki palas takas peleille, niin luonnollisesti hain sen sitten takas 😂😂😂 . Ei sillä, nyt sinällään ollu merkitystä, se oli mun ”reenikausi”, kun jätkät kärtti mukaan pörssiin ja kimppaa ja halusin ens kattoo, että onko musta mihinkään, ikinä oo mihinkään lähteny vaan osallistumaan 🫠. Muistan kyl, ku katottiin sitä peliä ja mies on koko ajan, et harmittaako yhtään 😂.