2 / 17 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 3 h 42 min

Ostetuimpien pelaajien lista pois näkyvistä ennen kierroksen alkua

• Tero Salonen · 2021-09-22 16:52:01
      En minä ainakaan ole ostanut Morleytä. Vaikka ennen sarjan alkua kyllä harkitsin häntä ja ihan ilman katsomista ostetuimpien listaan. Onneksi en ostanut, kun aavistin, että Tappara rämpii taas alussa. Ja saattaapa rämpiä tänäänkin, toivottavasti ei.
      Taitoa vaatii paljon enemmän se. että pärjää nyt, kun ostetuimmat ovat näkyvissä.
      Ihan turhaa höpinää tämä vuodesta toiseen. Itse en listoja käytä, mutta antaa olla näkyvissä vaan, niin ei Villen porukan tarvitse uhrata resursseja näin mitättömään asiaan, kun työn alla on varmaan paljon isompiakin asioita.
    • Jouni Pajari · 2021-09-22 18:27:47
        Mielelläni kuulisin lisää näistä työn alla olevista uudistuksista.

Nykyinen listasysteemi muuttaa aivan varmasti ihmisten käyttäytymistä ostojen suhteen. Listat piiloon. Jossei, niin laittakaa vaikka 100 ostetuinta pelaajaa näkyviin, niin lista ei kaventaisi ostetuimpia näihin 10.
      • Tero Lilja · 2021-09-22 18:55:29
          En minä ainakaan ole ostanut Morleytä. Vaikka ennen sarjan alkua kyllä harkitsin häntä ja ihan ilman katsomista ostetuimpien listaan. Onneksi en ostanut, kun aavistin, että Tappara rämpii taas alussa. Ja saattaapa rämpiä tänäänkin, toivottavasti ei.
          Taitoa vaatii paljon enemmän se. että pärjää nyt, kun ostetuimmat ovat näkyvissä.
          Ihan turhaa höpinää tämä vuodesta toiseen. Itse en listoja käytä, mutta antaa olla näkyvissä vaan, niin ei Villen porukan tarvitse uhrata resursseja näin mitättömään asiaan, kun työn alla on varmaan paljon isompiakin asioita.
          On varmasti paljon tärkeämpiä asioita ku kehittää tätä peliä parempaan suuntaan..
          Esimerkiksi, miettiä liigapörssin hiilijalanjälkeä ja miten yskiä oikein.. Hohhoijakkata
        • jarmo myllymäki · 2021-09-22 23:52:22
            Jos tämä vuosia vatvottu ja Villenkin kesäisin jonkun kanssa keskustelema uudistus testi koskien ostetuimmat/myydyimmät listaa kokeillaan tällä kaudella,
            niin varteenotettava jakso voisi olla 3.s jakso. Kyseinen listan tila pitää täyttää jollain muulla? Ehdotuksina heitän liigapörssikimpan keräystä joulupataan, Hope ry yms. linkit banneriin?
            Tai sitten jotain pick me kortteja pelaajien omilla höysteillä.
            Eräänlaista sponsorointia pelaajalta itseltään.
            Kummeli kysymys? Ethän sinä Ville vaan maksa näistä pick me jutuista liigapelaajille?
          • Sanna Ahonen · 2021-09-23 01:11:02
              Tuokin lista on sellainen, että siitä on toisaalta hyötyä toisaalta haittaa. World is never perfect...