2 / 17 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 1 h 31 min

Ostetuimpien pelaajien lista pois näkyvistä ennen kierroksen alkua

• Tero Lilja · 2021-09-22 10:11:31
      Tähän ostetuimpien/myydyimpien pelaajien lista asiaan ei ilmeisesti ole tulossa muutoksia ??
      En edelleenkään ymmärrä miksi kyseinen lista ei toimi samalla tavalla kuin HockeyGm pörssissä.. Liigassa muutenkin huomattavasti vähemmän joukkueita ja liian paljon pyörii samat pelaajat sekä samat joukkueet valittuina joukkueissa ( esim Kimpan sisällä )
      Eli ostetuimpien/myydyimpien lista toimimaan sillä tavalla että tulee vasta näkyviin kun kierros on alkanut, niin kuin HockeyGM puolella.
      Uskon että suurin osa liigapörssin pelaajista on samaa mieltä asiasta. Toivottavasti teette tähän muutoksen jo ensi jaksolle.
    • Ville, Ylläpito · 2021-09-22 10:30:55
        Tästä käytiin keskustelua jo ennen kauden alkua. Viime kaudella oli jo tarkoitus tätä kokeilla, mutta totesimme, että korona sekoitti pakkaa jo riittävästi, niin emme lähteneet tätä muuttamaan. Katsotaan missä kohtaa tätä kokeillaan. Mahdollinen kyselykin voidaan pitää. Aiemmin ääniä listojen näkymisen puolesta on tullut enemmän kuin niiden pillottamisen puolesta.
      • Tero Lilja · 2021-09-22 10:38:19
          Itse olen tainnut käydä tätä keskustelua teidän kanssa jo useamman vuoden , samasta aiheesta. Ja joka vuosi sama ärsytys kun samat pelaajat ja joukkueet pyörii kaikilla kimpan jäsenillä. Toivottavasti tähän tulisi muutos.
          Voittehan te perustaa oman Liigapörssin näille jotka tarvitsee kaikki mahdolliset aputyökalut pelatakseen tätä peliä. Vaikka sellaisen jossa pelaajan ei tarvitse miettiä ollenkaan joukkueen rakentamista ja vaihtoja, vaan että kaikki tapahtuu automaattisesti ja kun jakso loppuu ni kaikilla on saman verran pisteitä ettei kellekkään tule paha mieli..
          ;)
        • Tero Lilja · 2021-09-22 10:41:11
            Ja kiva olisi kuulla jonkinlainen perustelu siitä, miksi kyseinen lista pitää olla näkyvissä ennen kierroksen alkua..
          • Ville, Ylläpito · 2021-09-22 10:46:09
              Pari vuotta sitten muutettu vakoilunesto antaa jo jonkun verran variaatioille varaa. Kimpoistahan tuon ominaisuuden saa halutessaan pois päältä, että kavereiden vaihdot näkyvät. Ja toki tuossa myös mahdollisuus sopia kimpassa sisäisesti, ettei listoja saa hyödyntää. Mutta ymmärrän toki myös sen, että kaikki eivät noissa sopimuksissa myöskään pysy :)

Mutta kuten sanoin. Tarkoitus oli jo viime kaudella testata, mutta koronan takia jätettiin tekemättä. Jos esim. kyselyn pohjalta saadaan tuloksia siitä, että reilu enemmistö haluaa listat piiloon, niin en näe miksei tällä kaudella tätä voitaisiin testata loppukaudesta, kuten pari kolme vuotta sitten HockeyGM:n kanssa tehtiin.
            • Tero Lilja · 2021-09-22 11:08:09
                Hieno homma, eiku isot rattaat pyörimään.
              • Timo Marin · 2021-09-22 12:34:01
                  Ehdottomasti nuo listat oiiloon.
                • jani rastas · 2021-09-22 12:59:30
                    Gallup kehiin mahdollisimman pian. Sillähän se selviää. Täältä tulee ääni listojen piilotukseen.
                  • Tero Salonen · 2021-09-22 14:48:48
                      Minulle on aivan sama. Itse en katsele ostetuimmat listaa tehdessäni päätöksiä. Nyt minulla on sattumalta yksi pelaaja, joka on myös ostetuimpien listalla, mutta hän oli minulla jo ennen kuin ilmestyi ostetuimpiin.
                      En myöskään usko, että lista merkittävästi vaikuttaa menestymiseen pelissä. Jo vaihtojen rajallisuus tekee peesaamisen jossain vaiheessa aika vaikeaksi.
                    • - · 2021-09-22 15:02:55
                        Listat ehdottamasti piiloon! Ainakin yhden jakson ajaksi. Tuskin tulisi herättämään vastalauseita, ainakaan hyvin perusteltuja.
                        Kyllähän nuo listojen näkeminen tällä hetkellä auttaa hirveästi ja houkuttaa matkimaan. Listoilla on aina pelaajia niistä joukkueista joilla paljon pelejä seuraavilla kierroksilla. Nyt esim. Morleytä ostettu tolkuton määrä. Väitän, että ilman listoja ei olisi ostettu noin paljon, kun jokaisen olisi pitänyt itse mielessään pitänyt päätyä valitsemaan juuri Morley