4 / 17 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 2 pv 6 h 11 min

Vaihtojen peruminen

• Jere Virolainen · 2018-10-19 08:52:16
      Vaihtojahan on mahdollista perua ennen pelien alkua.
      Jos tein esimerkiksi Keskiviikkona heti pelien jälkeen vaihtoja, tai torstai aamuna, eikä torstaina enää pelattu pelejä, onko mahdollista vielä perua tehdyt vaihdot perjantain pelien alkuun asti?
    • Timo Koskinen · 2018-10-19 09:22:26
        Välipäivinä (päivinä jolloin otteluita ei pelata) hinnat päivitetään vuorokauden vaihtuessa, minkä jälkeen pelaajavaihtoja ei voi enää perua.

Eli et voi perua enää.
      • Jere Virolainen · 2018-10-19 09:40:53
          Välipäivinä (päivinä jolloin otteluita ei pelata) hinnat päivitetään vuorokauden vaihtuessa, minkä jälkeen pelaajavaihtoja ei voi enää perua.

Eli et voi perua enää.
          Siellä lukee vahvistamattomista vaihdoista, jonka itse käsitin niin, että kun olet tekemässä vaihtoja, siis siinä vaiheeessa kun olet myynyt pelaajan ja katselet tilalle uutta, ei voi perua, jos vaihto kestää yli klo 00:00. Kun myyt pelaajan, se ei poistu sieltä sun kentältä, vaan myy nappula muuttuu peruuta nappulaksi. Tämän käsitin tuoksi peruuttamiseksi, ja käy järkeen sinäänsä koska muuten voisi kikkailla rahaa ilmaiseksi joukkueelle.

Aina kun teet vaihtoja siinähän erikseen lukee että "vahvista vaihdot".
          Erikseen ohjeissa ei ole mainintaa vahvistetuista vaihdoista.

Olen aiemmun pystynyt perua vaihtoja kun olen tehnyt vaihdon, ja vahvistanut sen heti illan pelin jälkeen, seuraavan päivän peliin mennessä.

Mutta kai toi sitten pätee myös vahvistettuihin vaihtoihin.
        • Jere Virolainen · 2018-10-19 09:49:41
            Mutta aivan, pakkohan ne on olla peruuttamattomia sitten, koska muuten voisi käydä tilanne jossa joukkueella ei olekaan enää tarpeeksi rahaa perua vaihtoja.
            Ihmettelin vain koska aiemmin olin kuitenkin pystynyt perua vaihdot vuorokauden vaihdon yli.
          • Matti, Ylläpito · 2018-10-19 12:03:10
              Olen aiemmun pystynyt perua vaihtoja kun olen tehnyt vaihdon, ja vahvistanut sen heti illan pelin jälkeen, seuraavan päivän peliin mennessä.
              Tuo onnistuu kyllä, sillä pelipäivän yönä hinnat eivät päivity ostojen ja myyntien perusteella. Eli esim. keskiviikkona, kun nyt oli pelit niin vaihtoja oli mahdollista perua vielä torstaina, koska pelaajahinnat eivät päivittyneet ke-to yönä. Torstai sen sijaan oli välipäivä, joten pelaajahinnat päivitettiin vuorokauden taitteessa to-pe, minkä jälkeen vaihtoja ei ole enää mahdollista perua.
            • - · 2018-11-12 15:59:34
                Nythän tässä kävi niin, että tein uudelle jaksolle joukkueen ja pelaaja ei ollut listassa loukkaantuneena,mutta,kun vahvistin joukkueen,niin sitten kyseinen pelaajan nimi hohkaa punaista. Eli meneekö tässä nyt yksi vaihto "hukkaan"...
              • Ville, Ylläpito · 2018-11-12 16:16:18
                  EI mene. Ennen jakson alkua vaihtoja voi tehdä vapaasti. Eli huomiseen klo 18.25 voi tehdä muutoksia ilman että menettää vaihtoja.