4 / 17 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 2 pv 21 h 9 min

Tps - Lukko 30.9 Maalivahtien torjunnat

• - · 2017-10-03 19:29:10
      Sinä olet Ville ikävässä välikädessä, kun joudut vuodesta toiseen heittämään diibadaata näiden tilastomiesten töppäilyistä. Voisiko sieltä tulla joku tilastomies oikeasti selittämään, miten nämä tilastoinnit voidaan hoitaa näin mykistävän huonosti! koko ajan. Tänäkään vuonna ei päästy edes yhtä kierrosta, kun siellä jo
      möhlittiin. Nyt Ville heitän sinulle ennustuksen, johon palataan sitten ensi vuonna: Sama hulvaton meno tulee jatkumaan, VALITETTAVASTI!
    • - · 2017-10-03 20:05:23
        Ihmettelen tuota, että ei kesken kauden lähdetä muuttamaan, pidetään tasapuolisena kaikille.Mikä vaikeus se on jakson vaihtuessa ilmoittaa, että torjuntojen pisteytyksessä muutos, sehän on kaikille sama eli tasapuolinen. Ja mitä laukausten tilastointeihin tulee, omin silmin nähnyt monesti tietyn pelaajan laukovan useammin mitä tilastot kertoo. Ja tämä ei ole Ville mitään henk.kohtaista.
      • Ville, Ylläpito · 2017-10-03 21:36:18
          Mulle luvattiin tänään, että asiaan palataan mahdollisimman pian ja siellä päässä luvattiin katsoa nuo tässäkin ketjussa mainitut tilanteet. Enkä mä diibadaabaa koita heittää. Kun oikeasti pyrin tekemään tästä kaikkien kannalta toimivaa juttua.

Ja mitä tuohon pisteytykseen tulee, niin jaksojen välillä ei olekaan vaikutusta. Mutta koko kauden kisaan voi vaikutusta ollakin, jos pisteytys muuttuu kesken kauden. Enkä mä ota henk. koht. Palautetta saa ja pitää antaa. Yhdessä tätä kuitenkin kehitetään kaikille paremmaksi.
        • - · 2017-10-04 17:42:09
            Toi, ettälähdetään jotain tiettyä yhtä tai kahta peliä suurennuslasilla tutkimaan, ei ole tasapuolista, kaikki sitten vaan. Miten vaikuttaa koko kauden osalta, jos jakson vaihtuessa vaihtuu pistelasku? Pelattuihin jaksoihinhan ei tule muutosta, vaan uuden jakson alusta.
          • Ville, Ylläpito · 2017-10-04 18:43:39
              En siis tosiaan tiedä tuleeko tuohon kyseiseen peliin korjausta. Lähinnä tuota linjaa pyysin tarkastamaan.

Lähinnä siis se jos ja kun jaksot eri mittaisia niin jos samasta asiasta saa tänään eri määrän pisteitä kun ensi viikolla niin en näe että sekään olisi hyvä asia.
            • - · 2017-10-04 21:40:03
                Sehän on kaikille sama. Mut tämä tästä asiasta minun puolestani.