hohhoijjaa. joukkoetta kasatessa katselin että oma luotto puolustaja laakso aleksi on loukkaantunut ja on vieläkin liigapörssin mukaan loukkaantunut. jostain syystä kumminkin istuu tällä hetkellä 2min jäähyä raumalla. prkl mitä tötöilyä
Kuten ohjeissa sanotaan, ovat loukkaantumistiedot vain ohjeellisia ja suosittelemme tarkistamaan ne ennen kuin tekee vaihtoja täysin niiden perusteella. Saamme tiedot suoraan Liigalta eivätkä joukkueet aina ilmoita ajan tasalla olevia tietoja loukkaantuneista. Laakso on edelleen merkitty Liigan sivuilla loukkaantuneeksi, joten siksi näkyy meilläkin.
Herääkin kysymys, että miksi moinen toiminnallisuus meillä ylipäänsä on? :) "Loukkaantuneet pelaajat" jotka pitää kuitenkin tarkistaa muualta? Ohjeellisia tietoja... ennemminkin ohjaavia tietoja... Nimittäin ohjaavat räikeästi pelaajien myyntivirtaa.
Case menneiltä vuosilta... Mulla oli Smolenak, se oli merkitty punasella ristillä vaikka pelasi edellisessä pelissä... Jengi myi sitä pari päivää ja olin laskenut, että kun itse luovun aikanaan Smolenakista saan sillä tietyn pelaajan. No enpä saanut kun perusteettomasti punainen risti oli merkitty ohjaamaan Smolenakin myyntivirtaa itselleni epäsuotuisaan suuntaan... Ei muuten Smolenak missannut pelin peliä sillä jaksolla :)