3 / 17 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 14 h 34 min

Vakoilunesto ei toimi kimpassa

• Markus Kemppi · 2016-04-01 13:46:03
      Minä näen tällä hetkellä kimpassani muiden pelaajien tänään tehdyt vaihdot. Eikö tuo ominaisuus ole enää playoff jaksolla mukana? "Ota vakoilunesto pois päältä" kohdassa EI ole ruksia.Eikö sen vakoiluneston pitaisi 5 tuntia ennen ottelun alkua mennä päälle?

Tällä hetkellä kun kirjoitan tätä viestiä on vaihtoaikaa alle 5 tuntia jäljellä ja kimppani muiden joukkueiden tänään tekemät vaihdot näkyvät minulle edelleen. Tapahtumien alla näkyy että pelaaja x on tehnyt vaihdon ja kun menee katsomaan pelaajan joukkuetta siellä on jo uusi pelaaja näkyvissä.
    • Ville, Ylläpito · 2016-04-01 13:59:23
        Tuo vakoilunestohan toimii siten, että se näyttää kaverin joukkueen sellaisenaan mitä se oli 5 tuntia ennen pelien alkua kun vakoilunesto menee päälle. Ja ainakin kun omia kimppoja katsoin, niin näyttää olevan kunnossa.

Onko teillä vielä samaa ongelmaa? Ja kyllä. On käytössä tälläkin jaksolla.
      • Markus Kemppi · 2016-04-01 14:21:52
          Siis joukkueeseeni on tehty vaihtoja tänään 13:49 eli alle 5 tuntia ennen pelin alkua ja ne tänään vaihdetut uudet pelaajat näkyvät jo muille kimpassa. Ei ne pelaajat jotka olivat ennen vaihtojen tekemistä.

Ymmärränköhän nyt jotain tästä sitten väärin?
        • Markus Kemppi · 2016-04-01 14:42:23
            Minä näen tällä hetkellä kimpassani muiden pelaajien tänään tehdyt vaihdot. .
            Tarkistin tapahtumasyötettä kimpassani niin muiden kimppani pelaajien tekemät vaihdot ovatkin tehty ennen 13:30 joten ne näkyvät minulle sen takia.

Mutta minun 13:49 tekemät vaihdot näkyvät myös muille ilmeisesti.
          • Matti, Ylläpito · 2016-04-01 14:45:40
              Tilanne on se Markus että olet tehnyt vaihtoja 13:23. Vakoilunesto on pamahtanut päälle 13:30, joten joukkueessasi näkyy tuon hetkinen tilanne. Olet myös perunut vaihdot vakoiluneston mentyä jo päälle, ja tehnyt sen jälkeen uudet vaihdot. Uudet vaihdot eivät näy joukkueessasi (ellet sitten tehnyt täsmälleen samat vaihdot uudestaan). Eli joukkueessasi näkyvä tilanne vastaa tuota 13:30 ollutta tilannetta.
            • Markus Kemppi · 2016-04-01 15:09:34
                Aivan joo. En siis ilmeisesti aivan täysin ymmärtänyt miten tuo vakoilunesto siis toimii. Täältä käsi pystyyn virheen merkiksi!

Kiitos kärsivällisyydestä ja kiitos vastauksista! :D