Anssi Kautto
Eiköhän vaan keskitytä siihen mitä noi junnut sai aikaa... Poika saunoo. Kiitos!!!
kyllä varmaan saadaan jotakin hyvitystä tästä, esim vapaajaksoja tms. niinkuin aina ennenkin :)Ja miksi tästä pitäisi saada hyvitystä? Pisteet tulee kun tilastot saadaan. Ihan kun maailma kaatuisi tällaiseen... Aina vaan pitää saada hyvitystä kaikesta. Ollaan me suomalaiset kyllä juntteja
On se jumalattoman vaikeeta laittaa ne tehopisteet ite ilman liigan apua. Muuten kyllä korjauksia pytyy tekemään. Ei yllätä... palkinnot kymmenen vuotta samoina ja noin 100000€ plussaa järjestäjille/jakso, niin ei voi oikeastaan edes olettaa, että homma toimisi... vaan vuorokausi ollu aikaa korjata edes oleennaisimmat. Ei ole kyse siitä missä vika on, vaan siitä että tuolla pääomalla homman pitäisi toimia AINA!!!Täysin samaa mieltä. Joskus laskellellut, et millaiset rahat tässä touhussa pyörii (kaikki kunnia silti teille, mahtava bisnes) ja kyllä sillä voitolla pitäs saada hommat pyöriin aivan eri tavalla. Mun mielestä olis lähimpänä tasapuolista kohtelua ollut, et pörssi jäihin ja homma kuntoon. Jos ihan rehellisiä ollaan niin Hifk:n ukkoja ei varmuudella ollut kellään, siks pitkä tauko heillä oli peleissä! Jos jollain (kuten mulla) muutama Sportin ukko oli/on, niin sit joku kompromissi....yks-kaks vaihtoo vaikka anteeks tms. Nyt tämä ei tuon päivitysten, hintarallin, vaihtojen pieleen menemisten yms kaiken takia ole muuta ku ihan floppi.....
Siis laskeskellut...piti kirjoittaa :)On se jumalattoman vaikeeta laittaa ne tehopisteet ite ilman liigan apua. Muuten kyllä korjauksia pytyy tekemään. Ei yllätä... palkinnot kymmenen vuotta samoina ja noin 100000€ plussaa järjestäjille/jakso, niin ei voi oikeastaan edes olettaa, että homma toimisi... vaan vuorokausi ollu aikaa korjata edes oleennaisimmat. Ei ole kyse siitä missä vika on, vaan siitä että tuolla pääomalla homman pitäisi toimia AINA!!!Täysin samaa mieltä. Joskus laskellellut, et millaiset rahat tässä touhussa pyörii (kaikki kunnia silti teille, mahtava bisnes) ja kyllä sillä voitolla pitäs saada hommat pyöriin aivan eri tavalla. Mun mielestä olis lähimpänä tasapuolista kohtelua ollut, et pörssi jäihin ja homma kuntoon. Jos ihan rehellisiä ollaan niin Hifk:n ukkoja ei varmuudella ollut kellään, siks pitkä tauko heillä oli peleissä! Jos jollain (kuten mulla) muutama Sportin ukko oli/on, niin sit joku kompromissi....yks-kaks vaihtoo vaikka anteeks tms. Nyt tämä ei tuon päivitysten, hintarallin, vaihtojen pieleen menemisten yms kaiken takia ole muuta ku ihan floppi.....