3 / 17 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 3 h 25 min

Tiistain 5.1. pelatun pelipäivän pisteet

• Anssi Kautto · 2016-01-06 16:32:10
      Eiköhän vaan keskitytä siihen mitä noi junnut sai aikaa... Poika saunoo. Kiitos!!!
    • - · 2016-01-06 16:36:55
        Se että niitä ei sieltä sivuilta löydy, ei tarkoita etteikö niitä olisi tilastoitu.
        On on, ilmeisesti Suomen Jääkiekkoliitolla ei ole lupa julkaista netissä tuollaisia, vaan se kuuluu vastaavalle Kansäinväliselle taholle. Minkähän takia muuten IIHF:llä olisi omat viralliset kanavat?
      • Ville, Ylläpito · 2016-01-06 16:38:45
          Tuosta kuviosta en osaa sen tarkemmin sanoa.
        • - · 2016-01-06 16:39:06
            Oletan siis, että meille tavallisille kuolevaisille näkyvät netissä vain tietyn sivuston kautta, itse kun en ole minkään liiton palkkalistoilla...
          • - · 2016-01-06 17:10:51
              Sen verran vielä uskaltaisin heittää, että loppujen lopuksi taisi Liiga itse kerjätä hieman verta nenästä, meinaan jos kuitenkin olisivat jättäneet järjestämättä pelikierrosta samana päivänä kuin U20 MM-kisojen mitalipelit, joissa Suomea ei vissiin uskottu näkevän. Turha sitten itkeä katsojamäärien perään...
              Siis jos kerran haluttu hyökkäyskohde oli nimenomaan nuorten MM-finaali mistä sitten päädyttiin myös Liigan tilastopalvelun ongelmiin, tosin se oli ylläpidon oma näkemys tai pikemminkin veikkaus asiasta. Mutta ehkäpä tätä hurlumheitä ei olisi aiheutunut jos Liigaa ei olisi pelattu samaan aikaan ja vaikka joku tietoturvapalvelu tuollaisella taholla pitäisi olla ajan tasalla, koska sillähän on nimenomaan tarkoitus estää mahdolliset cyber-hyökkäykset.
              Se siitä, ei muuta kuin etiäppäin vaan.
            • jakim ekström · 2016-01-06 17:35:35
                kyllä varmaan saadaan jotakin hyvitystä tästä, esim vapaajaksoja tms. niinkuin aina ennenkin :)
                Ja miksi tästä pitäisi saada hyvitystä? Pisteet tulee kun tilastot saadaan. Ihan kun maailma kaatuisi tällaiseen... Aina vaan pitää saada hyvitystä kaikesta. Ollaan me suomalaiset kyllä juntteja
              • - · 2016-01-06 17:39:08
                  On se jumalattoman vaikeeta laittaa ne tehopisteet ite ilman liigan apua. Muuten kyllä korjauksia pytyy tekemään. Ei yllätä... palkinnot kymmenen vuotta samoina ja noin 100000€ plussaa järjestäjille/jakso, niin ei voi oikeastaan edes olettaa, että homma toimisi... vaan vuorokausi ollu aikaa korjata edes oleennaisimmat. Ei ole kyse siitä missä vika on, vaan siitä että tuolla pääomalla homman pitäisi toimia AINA!!!
                  Täysin samaa mieltä. Joskus laskellellut, et millaiset rahat tässä touhussa pyörii (kaikki kunnia silti teille, mahtava bisnes) ja kyllä sillä voitolla pitäs saada hommat pyöriin aivan eri tavalla. Mun mielestä olis lähimpänä tasapuolista kohtelua ollut, et pörssi jäihin ja homma kuntoon. Jos ihan rehellisiä ollaan niin Hifk:n ukkoja ei varmuudella ollut kellään, siks pitkä tauko heillä oli peleissä! Jos jollain (kuten mulla) muutama Sportin ukko oli/on, niin sit joku kompromissi....yks-kaks vaihtoo vaikka anteeks tms. Nyt tämä ei tuon päivitysten, hintarallin, vaihtojen pieleen menemisten yms kaiken takia ole muuta ku ihan floppi.....
                • - · 2016-01-06 17:41:49
                    On se jumalattoman vaikeeta laittaa ne tehopisteet ite ilman liigan apua. Muuten kyllä korjauksia pytyy tekemään. Ei yllätä... palkinnot kymmenen vuotta samoina ja noin 100000€ plussaa järjestäjille/jakso, niin ei voi oikeastaan edes olettaa, että homma toimisi... vaan vuorokausi ollu aikaa korjata edes oleennaisimmat. Ei ole kyse siitä missä vika on, vaan siitä että tuolla pääomalla homman pitäisi toimia AINA!!!
                    Täysin samaa mieltä. Joskus laskellellut, et millaiset rahat tässä touhussa pyörii (kaikki kunnia silti teille, mahtava bisnes) ja kyllä sillä voitolla pitäs saada hommat pyöriin aivan eri tavalla. Mun mielestä olis lähimpänä tasapuolista kohtelua ollut, et pörssi jäihin ja homma kuntoon. Jos ihan rehellisiä ollaan niin Hifk:n ukkoja ei varmuudella ollut kellään, siks pitkä tauko heillä oli peleissä! Jos jollain (kuten mulla) muutama Sportin ukko oli/on, niin sit joku kompromissi....yks-kaks vaihtoo vaikka anteeks tms. Nyt tämä ei tuon päivitysten, hintarallin, vaihtojen pieleen menemisten yms kaiken takia ole muuta ku ihan floppi.....
                    Siis laskeskellut...piti kirjoittaa :)
                  • Toni Laakso · 2016-01-06 17:45:31
                      Mites Kalpan,tps ja kärppien pelaajien eiliset tilastot?
                    • Olli Mustajoki · 2016-01-06 18:05:22
                        Monelle tuntuu vieläkin olevan tärkein asia päästä haukkumaan LP:n ylläpitäjät. Vaikea on tälläistä palvelunestohyökkäystä laittaa kuitenkaan heidän piikkiinsä. Ei oikeastaan tämän paremmin olisi voinut asiaa hoitaa tällä varoitusajalla. Tärkeintä kuitenkin on, ettei mitään pelattua kierrosta jätetä pois ja että vaihdot olivat auki ennen 6.1 kierrosta. Kiitos tästä toimihenkilöt Pörssin takana! Jos nyt kuitenkin haluaa jotain korjausehdotuksia esittää ja jäkiviisastelua harrastaa, niin olisihan nuo pelien tilastot voinut katsoa muilta toimijoilta / tulospalveluista ja syöttää ne käsipelin tietokantaan. Liigan virallisten statistiikkojen julkistamisen jälkeen olisi sittet voitu päivittää nuo viimeiseen muotoonsa. Aika hyvin pitävät kutinsa nuo muidenkin tulospalvelut mitä itse vertasi eilisiin Ruudun lähetyksiin.