2 / 17 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 2 h 58 min

Samat miehet, vaihdot meni

• Ville Rantala · 2015-10-16 22:48:56
      Eli samaa vikaa minullakin. Vaihdoin eilen ja silti entiset miehet kehissä ja vaihdot meni. Enkä hyväksy ,että ne vaihdot palautetaan, vaan miehet pitää vaihtaa sinne nyt ja antaa pisteet sen mukaan. Vaihdot lukee myös kimpan "vaihdetuissa". T. Ville Rantala
    • Ville, Ylläpito · 2015-10-16 22:52:58
        Toi pelaajien vaihto on Ville nyt haastavaa. Ja tosiaan noita eilen tehtyjä vaihtoja ei hyväksytä mukaan, koska niillä olisi saanut kohtuuttoman edun muihin nähden.
      • Ville Rantala · 2015-10-16 22:56:42
          Minkäs edun minä nyt sitten saan, jos joukkueessa piti olla Haapala, Niemi ja Koivisto ym. , jotka tehtailivat pisteitä tänään? Tämähän on teidän moka, ei minun!
        • Ville, Ylläpito · 2015-10-16 23:01:44
            Toki on. Mutta jotta peli pysyy reiluna, niin eilisiä vaihtoja ei voida valitettavasti ottaa huomioon. Siksi tehtiin mahdollisimman ripeästi töitä tuon kuntoon saamiseksi että jokainen voisi vielä vaihtaa pelaajia ennen kuin tämän illan pelit pelattiin.
          • Ville Rantala · 2015-10-16 23:04:47
              Sillä hetkellä, kun jotain ostetaan ja myydään, niin hinta on se, mikä se on. On se sitten peli tai osake tai Veikkauksen peli tai mikä tahansa muu asia. Ei jälkeen päin voi sanoa, että ei vaiskaa, hinta oli virheellinen. Kaupat on jo tehty. Miettikääs nyt oikein tätä asiaa, ettei tarvi nostaa haloota.
            • Ville, Ylläpito · 2015-10-16 23:07:08
                Laitatko vielä sun joukkueen tiedot tuonne palautteisiin, niin selvitetään asiaa?
              • - · 2015-10-16 23:09:14
                  Joo kiva huomata tässä kohtaa, että ostettu Zapolski ei nyt sitten nollapelin jälkeen olekaan joukkueessa. Oiskohan pitäny pitää sitten eilen vaihdot kiinni jos on ollu jotain ongelmia?! Tähän loppu kyllä mun yli 10-vuotinen liigapörssin pelaaminen, ku vei pohjan koko pörssin pelaamiselta ja kimpan sisästen panoksien kisaamiselta. Turhan usein on ollu muutenkin ongelmia näinkin yksinkertasten pisteiden ja arvojen päivittämisessä vaikka on maksullinen ja melkosen kalliskin peli.
                • Ville Rantala · 2015-10-16 23:11:50
                    Olisitte ilmoittaneet niille ihmisille, jotka vaihtoivat, että vaihdot pitää tehdä uudestaan. Tästä kuitenkin maksetaan. Ja osaan laskea, mikä bisnes tämä on. En edes muista, monettako vuotta pelaan Liigapörssiä ja paljonko rahaa olen tähän laittanut, mutta nyt homma menee väärin. Virheistä pitää vastata. Ette voi vain sanoa, että sun vaihdot valitettavasti eilen epäonnistuivat, olisit varmistanut ne tänään. Ei täällä sivuilla nyt joka välissä ole aikaa hypätä!
                  • Ville Rantala · 2015-10-16 23:13:19
                      Kiitos Heikki! Nämä ylläpitäjät eivät nyt ymmärrä, että tämä asia ei voi olla näin.
                    • - · 2015-10-17 09:41:49
                        Sama juttu täällä. Vaihto ei toteutunut,mutta väheni kyllä!