Jaakko Viljanen
Kimppatilastoihin olisi mukava saada näkyviin, kuka on saanut eniten pisteitä kapteenivalinnoilla, tieto saisi olla muutenkin näkyvillä, jotta voi vertailla joukkueiden välillä. Maalivahdin valinta kapteeniksi täytyisi kieltää, koska maalivahti ei voi muutenkaan toimia kapteenina jääkiekossa. Meidän kimpassa esimerkiksi tämä on kiellettyä, koska kun nollapeli sattuu kohdalle, niin etu on merkittävä. Kaikilla olisi aina samat maalivahdit ja aina kapteenina. Peliin tuo mielenkiintoa, kun täytyy valita kenttäpelaajista se kuumin vaihtoehto!
Kimpan tilastoissa näkyy myös eniten jäähyjä saanut joukkue, sekin olisi parempi jos näkisi, kuka on jäähyillä saanut eniten pisteitä. En minä ainakaan tee kok.jäähymäärän tiedolla mitään, kun se ei varsinaisesti kerro mitään liigapörssin kannalta...
Olen puhunut
Kimpan tilastoissa näkyy myös eniten jäähyjä saanut joukkue, sekin olisi parempi jos näkisi, kuka on jäähyillä saanut eniten pisteitä. En minä ainakaan tee kok.jäähymäärän tiedolla mitään, kun se ei varsinaisesti kerro mitään liigapörssin kannalta...
Olen puhunut