3 / 17 pelipäivää pelattu
Vaihdot suljettu - Pelit käynnissä

Maksu suoraan puhelimella!

  • ari mäki-krekola · 2015-09-03 17:26:27
      Miksi lp ei ota vastaan päivitystä superjoukkueeksi, vaikka puhelinnumero on oikein?
    • Ville, Ylläpito · 2015-09-03 22:14:59
        Millaista virhettä sulla antaa? Ja lähetätkö viestin vai painoitko nappia päivitys-sivulla?
      • ari mäki-krekola · 2015-09-03 22:40:28
          Painoin päivitystä. Se ei lähetä mulla vahvistusviestiä puhelimeen, vaikka tilaan sen. Voiko ongelma johtua siitä, kun olen vaihtanut liittymää mutta numero on sama? Saan sen varmaan lähettämällä tekstiviestin.
        • Sami Lumiovaara · 2015-09-04 03:26:33
            Sama, yritin useamman kerran ja lähetin sitten tekstiviestin normaalisti! (toivottavasti ei mennyt maksua ja senhän näkee sitten vasta puhelinlaskusta)
          • Ville, Ylläpito · 2015-09-04 09:31:16
              Joo Ari toi liittymän vaihto vaikuttaa asiaan. Lähetä ensin viesti LPP Sulje ja sen jälkeen LPP. Molemmat viestit siis numeroon 17125. Sen jälkeen tuo tilaaminen toimii taas.
            • Ville, Ylläpito · 2015-09-04 09:31:50
                Onko Sami sulla vaihtunut liittymä? Jos ei niin laitatko sun puhelinnumeron osoitteeseen palaute@liigaporssi.fi niin mä tutkin asiaa.
              • ari mäki-krekola · 2015-09-04 14:04:03
                  Kiitos, onnistui. Plussaa siitä, että ohjeet oli selkeet.
                • Ville, Ylläpito · 2015-09-04 19:22:19
                    Hyvä että onnistui.
                  • Elias Nissilä · 2017-09-15 17:33:15
                      J