34 / 34 pelipäivää pelattu
Kausi on päättynyt!

IL Lätkämanageri

  • Aleksi Virtanen · 06.05.2026 11:57
      Tuus ny Ville kertoon miks Iltalehti pystyy pyörittään omaa manageripeliään rahapalkinnoilla, mutta teiltä se ei onnistu??
    • Jani K · 06.05.2026 14:29
        Kaks eri peli alustaa. Mee pelaa sitä jos rahapalkinnot niin himottaa. Turha tänne tulla aina itkemään, joka toinen viikko joku aina valittamassa ja aina saatte samat vastaukset.
      • Ville, Ylläpito · 06.05.2026 14:38
          Me tosiaan kävimme asian omalta osaltamme hallinto-oikeudessa aikanaan läpi kuten siitä aikanaan viestimmekin. Tällä formaatilla meillä mahdollisuus toimia näin. Tässä vielä tuo uutisointi muutaman vuoden takaa: https://liigaporssi.fi/uutiset/1784/55
        • Aleksi Virtanen · 06.05.2026 17:03
            Me tosiaan kävimme asian omalta osaltamme hallinto-oikeudessa aikanaan läpi kuten siitä aikanaan viestimmekin. Tällä formaatilla meillä mahdollisuus toimia näin. Tässä vielä tuo uutisointi muutaman vuoden takaa: https://liigaporssi.fi/uutiset/1784/55
            Miten on mahdollista että naapurilafka pystyy järjestämään pelin laillisesti rahapalkinnoilla? Varmaankin ero tulee siitä, että heillä osallistuminen on ilmaista, toisin kuin teillä. Eli jos oikeasti haluaisitte niin pystyisitte tuomaan rahapalkinnot takaisin, kun vaan poistaisitte osallistumismaksut. Eikö?
          • Ville, Ylläpito · 06.05.2026 19:44
              Palveluitahan voi toteuttaa usemmalla tavalla ja tässä kaksi erilaista. Molemmissa puolensa. Periaatteessa tuo voisi kait olla mahdollista, mutta kuten totesin, on osaltamme tuo keskustelu käyty hallinto-oikeudessa.
            • toni lahti · 07.05.2026 15:03
                Niin tuossa lätkämanagerissa ei voi hävitä rahaa, mutta tässä pelissä voi. Lätkämanageri ei ole uhkapeliä.
              • Ville, Ylläpito · 07.05.2026 15:34
                  Rahapelejä Suomessa toimeenpanee vielä toistaiseksi vain Veikkaus. Liigapörssi ei myöskään täytä rahapelin määritelmää.
                • Jari Tunturi · 07.05.2026 16:01
                    Me tosiaan kävimme asian omalta osaltamme hallinto-oikeudessa aikanaan läpi kuten siitä aikanaan viestimmekin. Tällä formaatilla meillä mahdollisuus toimia näin. Tässä vielä tuo uutisointi muutaman vuoden takaa: https://liigaporssi.fi/uutiset/1784/55
                    Miten on mahdollista että naapurilafka pystyy järjestämään pelin laillisesti rahapalkinnoilla? Varmaankin ero tulee siitä, että heillä osallistuminen on ilmaista, toisin kuin teillä. Eli jos oikeasti haluaisitte niin pystyisitte tuomaan rahapalkinnot takaisin, kun vaan poistaisitte osallistumismaksut. Eikö?
                    Juurikin näin. Ville taas tapansa mukaan kiertelee ja kaartelee eikä vastaa esitettyyn kysymykseen ja vetoaa Hallinto-oikeuden päätökseen. Se päätös, että ei muuteta ilmaiseksi ja mahdollisteta raha- ja tavarapalkintoja on tehty vain ja ainoastaan sanoman pääkonttorilla eikä missään halinto-oikeudessa.
                  • toni lahti · 07.05.2026 20:16
                      Me tosiaan kävimme asian omalta osaltamme hallinto-oikeudessa aikanaan läpi kuten siitä aikanaan viestimmekin. Tällä formaatilla meillä mahdollisuus toimia näin. Tässä vielä tuo uutisointi muutaman vuoden takaa: https://liigaporssi.fi/uutiset/1784/55
                      Miten on mahdollista että naapurilafka pystyy järjestämään pelin laillisesti rahapalkinnoilla? Varmaankin ero tulee siitä, että heillä osallistuminen on ilmaista, toisin kuin teillä. Eli jos oikeasti haluaisitte niin pystyisitte tuomaan rahapalkinnot takaisin, kun vaan poistaisitte osallistumismaksut. Eikö?
                      Juurikin näin. Ville taas tapansa mukaan kiertelee ja kaartelee eikä vastaa esitettyyn kysymykseen ja vetoaa Hallinto-oikeuden päätökseen. Se päätös, että ei muuteta ilmaiseksi ja mahdollisteta raha- ja tavarapalkintoja on tehty vain ja ainoastaan sanoman pääkonttorilla eikä missään halinto-oikeudessa.
                      Ihan oikeinhan Ville vastasi kysymykseen? Hallinto-oikeuden päätöksellä tässä ei saa olla palkintoja. Se on sitten tosiaan sanoman oma asia/päätös, miksi tämä maksaa ja naapurilafkan peli ei maksa.
                    • Jari Tunturi · 07.05.2026 22:34
                        Me tosiaan kävimme asian omalta osaltamme hallinto-oikeudessa aikanaan läpi kuten siitä aikanaan viestimmekin. Tällä formaatilla meillä mahdollisuus toimia näin. Tässä vielä tuo uutisointi muutaman vuoden takaa: https://liigaporssi.fi/uutiset/1784/55
                        Miten on mahdollista että naapurilafka pystyy järjestämään pelin laillisesti rahapalkinnoilla? Varmaankin ero tulee siitä, että heillä osallistuminen on ilmaista, toisin kuin teillä. Eli jos oikeasti haluaisitte niin pystyisitte tuomaan rahapalkinnot takaisin, kun vaan poistaisitte osallistumismaksut. Eikö?
                        Juurikin näin. Ville taas tapansa mukaan kiertelee ja kaartelee eikä vastaa esitettyyn kysymykseen ja vetoaa Hallinto-oikeuden päätökseen. Se päätös, että ei muuteta ilmaiseksi ja mahdollisteta raha- ja tavarapalkintoja on tehty vain ja ainoastaan sanoman pääkonttorilla eikä missään halinto-oikeudessa.
                        Ihan oikeinhan Ville vastasi kysymykseen? Hallinto-oikeuden päätöksellä tässä ei saa olla palkintoja. Se on sitten tosiaan sanoman oma asia/päätös, miksi tämä maksaa ja naapurilafkan peli ei maksa.
                        Juu kyllä Ville vastasi ihan oikein, mutta ei vastannut esitettyyn kysymykseen! Kysymys oli "Eli jos oikeasti haluaisitte niin pystyisitte tuomaan rahapalkinnot takaisin, kun vaan poistaisitte osallistumismaksut. Eikö?"