19 / 20 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 15 h 8 min

Bartosakin pisteet?

• Jesse Henriksson · 2025-12-12 10:47:02
      Liigan kokoonpanojen mukaan eilen pelicansin maalilla ollut Bartosak, pisteet on kuitenkin menneet Emondille? Onko liiga ilmoittanut tämän väärin..
    • Pasi Ollila · 2025-12-12 11:33:44
        Ei liiga ei ole ilmoittanut väärin, sen sijaan Liigapörssi nukkui autuaan unta ja ilmoitti koko pelin ajan bartosakin kokoonpanoon. Bartosak siis loukkaantui alkulämmöissä ja vedettiin sivuun siis 0 pistettä ja etiäpäin.
      • Matti, Ylläpito · 2025-12-12 12:23:34
          Ei liiga ei ole ilmoittanut väärin, sen sijaan Liigapörssi nukkui autuaan unta ja ilmoitti koko pelin ajan bartosakin kokoonpanoon. Bartosak siis loukkaantui alkulämmöissä ja vedettiin sivuun siis 0 pistettä ja etiäpäin.
          Saamme nuo tiedot suoraan Liigalta, ja heilläkin tosiaan Bartosak merkattu edelleen aloittavaksi maalivahdiksi.
        • Pasi Ollila · 2025-12-12 13:02:51
            Höpö höpö Ville kyllä liigalla oli eilen Emond seurannassa kuten jopa teksti TV.läkin josta itseasiassa itse huomasin muutoksen no näitä sattuu ja pisteet meni oikein mutta Ihan aina se ei ole Liiga joka mokaa.
          • Matti, Ylläpito · 2025-12-12 14:17:37
              Höpö höpö Ville kyllä liigalla oli eilen Emond seurannassa kuten jopa teksti TV.läkin josta itseasiassa itse huomasin muutoksen no näitä sattuu ja pisteet meni oikein mutta Ihan aina se ei ole Liiga joka mokaa.
              Ensiksi, en ole Ville. Toiseksi, saamme kaiken otteluihin liittyvän datan Liigalta, emme suinkaan manuaalisesti niitä täällä hoida. Ja kolmanneksi, onhan tuo Emond meilläkin nimenomaan seurannassa maalissa. Kokoonpanoissa on sekä meillä että Liigalla Bartosak maalilla, koska kuten jo sanoin, saamme datan suoraan Liigalta.
            • Pasi Ollila · 2025-12-12 14:37:04
                Sinä se jaksat jauhaa paskaa teillä nimenomaan oli bartosak liigapörssissä koko pelin ajan asia josta sain hyvät naurut ja kyllä olen tietoinen että saatte datan liigasta siksi seuraankin liigan tilastoja en Liigapörssin.Suljen tapaus kansion nyt
              • Matti, Ylläpito · 2025-12-12 14:51:03
                  Asia kunnossa.
                • Jani K · 2025-12-12 15:55:41
                    Pasi, sulla ei ole edes ollut bartosakkia niin mitä ihmettä itket täällä?
                    Eiköhän kaikki data ongelmat saada hoidettua enemmin tai myöhemmin kuntoon.
                    Turha se on ylläpidolle täällä tiuskia asiasta mikä ei liity sinuun millään tavalla.
                  • jani rastas · 2025-12-12 19:03:18
                      Sille ei voi yhtään mitään jos joku loukkaantuu alkulämmöissä juuri ennen ottelua. Todennäköisesti Bartosak olisi loukkaantunut myös ottelussa vaikka olisi pelannut. Oli hän mullakin joukkueessa. En minä silti niin tyhmä ole että syytän liigapörssiä.