2 / 17 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 14 h 4 min

Ostetuimpien pelaajien lista

• Jyri Päivinen · 2022-11-07 09:14:34
      Jos jotain vaihtoehtoa tähän muuta miettisi niin en tiedä kuinka teknisesti olisi mahdollista toteuttaa liigapörssi ja "liigapörssi pro".
      Näissä sitten erovaisuuksia mm. tämä ostetuimpien listan peitto. Täältä kuitenkin ääni listojen peittoon.
    • Jari Tunturi · 2022-11-07 14:10:31
        Näkyykö ostot/myynnit edelleen pelaajakortissa ja elääkö pelaajakortti edelleen reaaliaikaista tilannetta? Ei sillä, että niitä nyt viitsisi kukaan seurata, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn...
      • - · 2022-11-11 13:57:25
          Täältä myös ääni ostetuimpien listan poistoon. Syö pelistä taidon osuutta pois kun joka jannu ostaa ostetuimmat pelaajat. Olisi hienompaa kun pelaajien vaihtuvuus olisi suurempi eri jengeissä.En koskaan osta ostetuimpien listan perusteella. En yleensä edes katso sitä. Joten eipäs yleistetä.

Olen samaa mieltä
        • Ville, Ylläpito · 2022-11-15 19:07:32
            Näkyykö ostot/myynnit edelleen pelaajakortissa ja elääkö pelaajakortti edelleen reaaliaikaista tilannetta? Ei sillä, että niitä nyt viitsisi kukaan seurata, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn...
            Näkyy ja tämä korjauksessa.
          • Jari Tunturi · 2022-11-16 23:04:32
              Onpa tää nyt huisin jännää, kun ei nää kun jengi myy pää märkänä T Vileniä, Jasekkia, Zagidulinia, Nikua... Ja Ostaa Puhakkaa, Lehterää, Matuskinia...
            • Niko Suni · 2022-11-17 08:48:17
                Miks mulla edelleen näkyy ostetuimmat ja myydyimmät pelaajat- lista etusivulla?
              • Mikko Lamberg · 2022-11-17 09:34:54
                  Mulla näkyy ainakin edellisen päivän lista, joka on siis vain tiedoksi.
                • Niko Suni · 2022-11-17 09:40:30
                    Mulla näkyy ainakin edellisen päivän lista, joka on siis vain tiedoksi.
                    Jaa niimpäs onkii eilisen tiedot. Mutta miks senkään pitää olla näkyvissä ku kaikki piti kadota?
                  • Ville, Ylläpito · 2022-11-17 09:47:11
                      Ei pitänyt kadota. Päivittyy vain vaihtojen sulkeutumisen yhteydessä sekä välipäivinä vuorokauden vaihteessa.

Tämä kerrottu ennen jaksoa julkaistussa uutisessa.
                    • Niko Suni · 2022-11-17 17:59:02
                        Ei pitänyt kadota. Päivittyy vain vaihtojen sulkeutumisen yhteydessä sekä välipäivinä vuorokauden vaihteessa.

Tämä kerrottu ennen jaksoa julkaistussa uutisessa.
                        Tämä selvä. Välipäivinä se kyllä auttaa olennaisesti edelleen jos joku niitä kyttäilee.