2 / 17 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 14 h 4 min

Loukkaantuneet pelaajat

• Raimo Tossavainen · 2022-10-25 14:32:51
      Minä kyllä kaipaisisin enemmän tietoa loukkaantuneista pelaajista. Jos on vihiä vamman laadusta ja sen vaatimasta poissaolosta joukkueesta siitä pitäisi saada jonkinlaista arviota, ei satavarmaa kukan pystykään sanomaan. Onhan tässä leikissä kuitenkin SM-Liiga ja Suomen jääkiekkoilijoiden yhdistys osallisena tähän sinänsä loistavaan peliin.Tiedän, että Ville ja kumppanit eivät saa tietoa ko asioista. Nytkin tekisi mieli ottaa Vilho Heikkinen mokeksi, mutta kun ei tiedä tuleeko Heljanko seuraavaan peliin.
    • Matti, Ylläpito · 2022-10-25 15:33:50
        Minä kyllä kaipaisisin enemmän tietoa loukkaantuneista pelaajista. Jos on vihiä vamman laadusta ja sen vaatimasta poissaolosta joukkueesta siitä pitäisi saada jonkinlaista arviota, ei satavarmaa kukan pystykään sanomaan. Onhan tässä leikissä kuitenkin SM-Liiga ja Suomen jääkiekkoilijoiden yhdistys osallisena tähän sinänsä loistavaan peliin.Tiedän, että Ville ja kumppanit eivät saa tietoa ko asioista. Nytkin tekisi mieli ottaa Vilho Heikkinen mokeksi, mutta kun ei tiedä tuleeko Heljanko seuraavaan peliin.
        Yksi osa peliä on myös se, että tietoa voi etsiä itsenäisesti esim. muualta internetistä ja saada tätä kautta etua omiin valintoihin. Ja toki joukkueet voivat myös tarkoituksella pimittää tietoa joidenkin loukkaantumisten kohdalla.
      • Raimo Tossavainen · 2022-10-25 15:48:04
          Kyllä ole etsinyt kissojen ja koirien avulla, mut tästäkään ei löydy halaistua sanaakaan.
        • jani rastas · 2022-10-25 21:40:30
            Raimo kaikki joukkueet eivät kerro loukkaantuneiden tilanteita. Kuuluu normi strategiaan liigassa. Ei siinä auta muu kuin lukea keskustelupalstoja ja joukkue sivuja. Niidenkin tietoihin on suhtauduttava varauksella. Heljankon tilanteesta ei löydy mitään tietoa koska Tappara ei niitä ilmoita. Olen itsekin yrittänyt etsiä.
          • Raimo Tossavainen · 2022-10-25 22:27:12
              Jep Jani