2 / 17 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 8 h 35 min

Vaihdot jne,,,

• kenneth hagman · 2022-01-05 19:56:20
      Vaadin saada vaihtopalautukset, tai rahojeni palautukset HETI tililleni takaisin molemmille joukkueidellini; vanhaa ja mcgyver.
      SYY: HIFK-JYP-ottelua EI oltu peruttu ennenkuin läksin työmaalle. Nyt sieltä palattuani, huomaan, etä koko peliä EI pelata!!!!! Siis rahat+vaihdoti menivät Liigapörssin kassaan, tuottamatta mitään minulle, mutta Liigapörssi tienaa tällä tavalla aikas hyvin. EIKÖ?
      Joten; olisiko palautus joko rahat tai vaihdot ihan paikallaan?
    • Ville, Ylläpito · 2022-01-05 19:59:02
        Valitettavasti emme tuolle siirrolle emme mekään mitään voineet. Tilanne on meille kaikille valitettavan haastava.

Asiasta voit halutessasi laittaa viestiä palaute@liigaporssi.fi
      • Tero Salonen · 2022-01-05 20:02:30
          Vaadin saada vaihtopalautukset, tai rahojeni palautukset HETI tililleni takaisin molemmille joukkueidellini; vanhaa ja mcgyver.
          SYY: HIFK-JYP-ottelua EI oltu peruttu ennenkuin läksin työmaalle. Nyt sieltä palattuani, huomaan, etä koko peliä EI pelata!!!!! Siis rahat+vaihdoti menivät Liigapörssin kassaan, tuottamatta mitään minulle, mutta Liigapörssi tienaa tällä tavalla aikas hyvin. EIKÖ?
          Ei lisää vaihtoja. Eikä rahojen palautusta. Näillä mennään. Minä tsekkasin kokoonpanot 16.55 ja tein yhden vaihdon. Hyvin meni.
        • kenneth hagman · 2022-01-05 20:05:00
            Mielestäni Liigapörssi on palautettava tehdyt vaihdot tai maksetut asiat. Mitä mieltä muut ovat? Meillä kaikilla EI ole mahdollisuutta olla sivuston äärellä 24/7 ja täten tietää kaikkea mitä milloinkin siirretään/koronan takia muutellaan pelipäiviä,,,,,Liigapörssin tekijät ovat 24/7 ruudun/tietojen äärellä, vaan eivät ilmoittele kenellekään yksityisesti tapahtumista. Ymmärrän sen, vaan vaadin hyvitystä menetettyjen vaihtojeni puolesta, vastaa Liigapörssi-vastaavat tai eivät,,,,aion laitatattaa asian eteenpäin, ellei Liigapörssi tee myönnytyksiä. Kiitos,,,,,
          • Timo Koskinen · 2022-01-05 20:07:48
              Mun vaihdot ei tänään onnistuneet, vaadin kans vaihtopalautukset... vai miettisinkö kuitenkin mitä ja miksi tuli itse tehtyä jotain, joka ei toiminut.... Täähän homma menee ihan sukille näiden vaihtoja mokaavien ja vaihtoja vaativien joukosta. Ei ole pakko tehdä vaihtoja ennen kuin lähtee työmaalle.. riskit on tiedossa.
            • Jouni Pajari · 2022-01-05 20:07:58
                Sullahan on ketteth noi vaihdot tehty kummassakin joukkueessa eilen yhtä vaihtoa lukuun ottamatta, jonka olit tehnyt tänään.
              • Ville, Ylläpito · 2022-01-05 20:12:35
                  Jos hyvityksistä tai palautuksista haluaa keskustella, voi olla yhteydessä palaute@liigaporssi.fi
                • jani rastas · 2022-01-05 20:14:38
                    Mielestäni liigapörssiin pelaaminen on vapaaehtoista. Säännöt ovat jokaisen tiedossa ennen peliin ryhtymistä. Jos työnteko haittaa harrastuksia, kannattaa irtisanoutua töistä niin ehtii olla 24/7 ruudun ääressä. Oletatko Kenneth että liigapörssiin pitäisi tulla henkilökohtaisesti sinun työpaikallesi kertomaan että pelejä on peruttu ? Ja tehdä samoin kaikille muillekin ihmisille. Annan vinkin. Älä pelaa jos peli on sinulle noin vakava asia.
                  • Jani Oksanen · 2022-01-05 20:19:12
                      Tässä korona tilanteessa ei voi kukaan valittaa mistään. Jos täs 2vuoden aikana ei ole oppinut mitään niin voi katsoa vaan peiliin. Ei kannata osallistua näihin peleihin jos ei pysty seuraamaan tilanteita koko ajan ja sen takia pahoittaa mielensä. Ja ennen tämän jakson alkua oli tiedossa että omikron leviää todella helposti ja tulee vaikuttamaan jakson kulkuun huomattavasti niin jokainen teki tietoisen päätöksen kun maksoi jakso maksut ja liittyi kimppoihin. Ja tiedoksi valittajille että seuraavatkin jaksot tulemaan olemaan arpapeliä tuurin ja taidon lisäksi. Villelle tsemppiä ja kestämistä.
                    • Hannu Pernu · 2022-01-05 21:08:05
                        Niin...ja muistakaa, tämä on liigaPÖRSSI ! joten koskaan ei etukäteen tiedä "mitä tapahtuu"...