2 / 17 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 6 h 12 min

25 vaihto ens jaksolle?

• jani rastas · 2021-12-16 23:15:09
      Se on Mikkolambergin turha huudella kun äijä pelaa 20 vaihdon joukkueella. Itse 11 vaihdon porukoilla mukana. Ja miten sijoitus liittyy asiaan. Vaikka olisin viimeinen olen silti sitä mieltä että vaihtoja on liikaa. Vai meinaatko että vain menestyneet pelaajat saavat kertoa mielipiteensä.
    • Marko Nieminen · 2021-12-17 07:35:22
        Peli on muuttanut luonnettaan kun ei jännitellä enään tekeekö omat pelaajat pisteitä, vaan odotellaan onko karanteenissa! Kyllä tässäkin kuunnellaan niitä jotka tähän enemmän panostavat, niitäkin on jotka pelaavat sen 4 peliä ilmaiseksi, heidänkö nyt pitäisi määritellä sääntöjä?
      • Raimo Tossavainen · 2021-12-17 10:45:33
          Heitän tähän villin ajatuksen. Miksi ei voisi olla niin, että ei rajoitettaisi vaihtoja lainkaan. Vaikka joka peli-iltaan vaihtaa koko joukkueen. Tämän ajatuksen voi ottaa kahdella tavalla, huumorilla tai vaikkapa ihan todellisena vaihtoehtona,
        • Ville, Ylläpito · 2021-12-17 11:01:57
            Jos todellisena vaihtoehtona miettii, niin kesken kauden ei tuollaista muutosta tehtäisi. Muuttaisi Liigapörssin luonnetta aikalailla.
          • Raimo Tossavainen · 2021-12-17 11:48:53
              Ei tietenkään kesken kauden. Mutta näin villinä ajatuksena tulevaa ajatellen.
            • jani rastas · 2021-12-17 11:53:04
                Peli on muuttanut luonnettaan kun ei jännitellä enään tekeekö omat pelaajat pisteitä, vaan odotellaan onko karanteenissa! Kyllä tässäkin kuunnellaan niitä jotka tähän enemmän panostavat, niitäkin on jotka pelaavat sen 4 peliä ilmaiseksi, heidänkö nyt pitäisi määritellä sääntöjä?
                Jokainen pelaaja saa kertoa mielipiteensä. Sinun mielipide ei ole yhtään painavampi kuin pelin viimeisenä olevan. Vai annetaanko äänestysoikeuskin vain niille ketkä "äänestävät tosissaan"?
              • jani rastas · 2021-12-17 11:56:56
                  Heitän tähän villin ajatuksen. Miksi ei voisi olla niin, että ei rajoitettaisi vaihtoja lainkaan. Vaikka joka peli-iltaan vaihtaa koko joukkueen. Tämän ajatuksen voi ottaa kahdella tavalla, huumorilla tai vaikkapa ihan todellisena vaihtoehtona,
                  Pelin idea muuttuisi täysin. Olisi enempi joku fantasia rosteri kisa. Varmaan ihan hauska pelattava omana peliään. En näe pointtia että korvaisi pörssin. Taidon määrä olisi minimaalinen. Jokainen ottaisi samat supertähdet ja 2/3 pelaajista olisi turhia.
                • Raimo Tossavainen · 2021-12-17 13:24:45
                    Heitin novaan villin ajatuksen. Minulle kaikki käy. Onhan tuo jakso mennyt joten kuten näillä säännöillä. Sijoitukseni pyörinyt sadan nurkilla. Ei siis valittamista.
                  • Kenneth Wickström · 2021-12-17 13:57:24
                      Lambergi kuule ihan sama vaikka olisin sijalla 14000 niin silti mun mielestä vaihtojen suunnitteleminen ja säästäminen on iso osa tätä peliä...
                    • mikko linnalo · 2021-12-17 14:31:57
                        Ja voitaisko ensi jaksolla lopettaa + pisteiden jakaminen jäähyistä.
                        Tätä olen ehdottanut useana vuotena täällä keskusteluissa, ei ole toteutunut. En toki oletakaan että kesken kauden muutettaisi, mutta ottakaa nyt vakavaan harkintaan ens vuodeksi