2 / 17 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 8 h 35 min

Koronasta johtuvat muutokset peleihin.

• - · 2021-12-13 17:30:46
      No eipä voi muuta sanoa, kuin et, on hienoa, että nämä taas alkaa!
    • Ville, Ylläpito · 2021-12-13 17:36:24
        Onneksi vielä päästy yksittäisillä siirroilla.
      • Tero Salonen · 2021-12-13 18:33:53
          Juu, ja eipä juuri maskeja näy kiekkokatsomoissa. Itse kyllä olen käyttänyt. Ennusteeni on, että Liigaa menee kohta tauolle tai pelataan ilman yleisöä.
        • Antti Ruokonen · 2021-12-13 20:30:11
            Olisiko aika palata 16/25 vaihtoon kuten viime kaudella? Menee hankalaksi kun ohjelma muuttuu vähän väliä.
          • Tomi Seppälä · 2021-12-13 21:00:44
              Kannattaa pitää pari vaihtoa varalla, niin ei ensimmäiset siirrot kaada peliä.
            • jani rastas · 2021-12-13 21:06:29
                Vaihtoja on ihan riittävästi nytkin. Jopa liikaa. Nyt tämä vasta menee taitopeliksi kun ei pysty jatkuvasti vaihtamaan ukkoja. Ei niitä vaihtoja ole pakko törsätä niin että ovat loppu puolivälissä jaksoa. Meidän kimpassa osa käytti vaihtonsa kun oli pelattu 1/3 kimpasta. Ei suuri yllätys että nyt syyttävät pörssiä liian pienestä vaihtojen määrästä. Taktiikka kysymyksiä.
              • Jari Laamanen · 2021-12-14 12:27:53
                  Ehkäpä ennen seuraavan jakson alkua olisi hyvä lisätä tuonne sääntöihin: " Liigapörssi ei vastaa koronan aiheuttamista otteluiden peruutuksista/siirroista. Jokainen valmentaja varautuu siihen itse esim. hajauttamalla joukkuueen pelaajat ja säästämällä vaihtoja jakson alussa." ....loppuu se turha kitinä.
                • - · 2021-12-14 15:22:52
                    Ei kaikki mielipiteet ole aina kitinää, olivatpa ne sitten negatiivisia tai muuten vaan harmituksen tuomia. Nää jaksojen alut ovat välillä niin rikkonaisia, että on pakko vaihdella pelaajia, jotta ei heti 4-5 kierroksen jälkeen ole satoja pisteitä perässä. Ostoilla pystyy myös joukkueen arvoa kasvattamaan. Eli kyllä niitä vaan kuluu ja harmittaa, kun ei sit oo vaihtoja jos joku joukkue onkin poissa. No joo, eipä mulla muuta. Onnee vaan kaikille peleihin. Tää on lätkäjätkälle kiva lisä peleihin. ????
                  • eevi maria · 2021-12-14 16:42:18
                      oiskohan liigapörssin aika antaa heti muutama ylimääränen vaihto.meni melken koko juokkue et semmonen tapaus !!!!!
                    • Raimo Tossavainen · 2021-12-14 17:34:56
                        Jokaisella on oikeus tehdä vaihtoja mielensä mukaan, ja hyvä niin. Mutta tänä korona-aikana olisi kyllä oikeus ja kohtuus saada koronapotilaan tilalle uusi pelaaja riippumatta siitä, onko vai ei vielä vaihtoja jäljellä.