2 / 17 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 3 h 42 min

Ostetuimmat ja myydyimmät

• - · 2021-11-16 12:50:07
      Ostetuimpia ja myydyimpiä pelaajia ei näytetä jaksojen välissä mutta muulloin ne ovat tiedossa. Tuntuu epäloogiselta ja ristiriitaiselta. Mielestäni on päätettävä, halutaanko näitä tietoja kertoa vaiko ei. Jos kerrotaan - niin sitten aina, jos ei - ei milloinkaan.
    • Ville, Ylläpito · 2021-11-16 13:05:16
        Jaksojen välissä niitä ei näytetä, koska silloin ne eivät vaikuta hintoihin lainkaan. Vaikutus alkaa vasta ensimmäisen pelipäivän jälkeen. Eli tänään.
      • - · 2021-11-16 15:51:52
          Jaksojen välissä niitä ei näytetä, koska silloin ne eivät vaikuta hintoihin lainkaan. Vaikutus alkaa vasta ensimmäisen pelipäivän jälkeen. Eli tänään.
          Ei kai pelaajahintoja sieltä katsota???
        • Harri Orava · 2021-11-16 16:33:47
            Ihan mielenkiinnosta Pekalta kysyisin, että mitä sinä tällä tiedolla tekisit?
          • - · 2021-11-16 17:51:42
              En tarvitse kauppatilastoja mutta en niitä vastustakaan. Kyselen vaan julkaisulogiikan perään.
            • Harri Orava · 2021-11-16 18:50:09
                En tarvitse kauppatilastoja mutta en niitä vastustakaan. Kyselen vaan julkaisulogiikan perään.
                Ookoo. Ookoo. Toivottavasti LP:n vastaus tyydyttää tiedonjanoasi.
              • - · 2021-11-16 20:03:15
                  Toivottavasti. Hinta-asia liippaa aihetta, mutta eihän siltä sivulta hintoja tsekata vaan osto- ja myyntimääriä. Halusin herättää keskustelua, onko parempi julkaista O&M-tilastot aina vai ei ollenkaan. Itse olen näistä vaihtoehdoista jälkimmäisen kannalla.
                • Sanna Ahonen · 2021-11-16 22:34:32
                    Mutta eihän pelaajia varsinaisesti osteta tai myydä ennen jaksoa. Joukkueita kootaan ja pelaajia saa pyöritellä ja vaihdella edestakaisin, niin paljon kuin haluaa.
                  • Jesse Järvinen · 2021-11-17 08:31:18
                      Kyllähän tuo lista tekee turhan helpoksi katsoa mitä pelaajia kannattaa ostaa jos joukkueen arvoa haluaa kasvattaa, eikä tarvi itse miettiä.
                    • Ville, Ylläpito · 2021-11-17 09:37:30
                        Itse ymmärsin siis Pekan alkuperäisen viestin eri tavalla. Tästäkin on aiemmin keskusteltu ja tuota listojen piilotusta voidaan toki kokeilla.

Mutta se miksi listat eivät näy ennen jakson alkua johtuu tosiaan siitä, että tehdyt vaihdot eivät vaikuta pelaajien hintoihin ennen jakson alkua.