2 / 17 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 8 h 35 min

Vili Saarijärvi

• Jari Tunturi · 2022-01-03 19:27:34
      Maannut tässä pari päivää kuumehoureissa punkan pohjalla ja hieman vähänlaisesti järkevää tekemistä, joten... Pistin aikani kuluksi palautetta liigalle ja kerroin vielä kuka (eli 23 Ondrej Slovacek) Saarijärven sijaan on kentällä. Ei mitään hajua kuinka oikeiksi ne liigassa yrittää tilastot saada vai riittääkö vain vähän sinnepäin. Joskushan nämä +/- tilastot on vähän tulkinnanvaraisia, kun pompitaan kaukaloon ja kaukalosta pois lähellä maalintekohetkeä, mutta tässä tapauksessa ei tulkinnanvaraa ole.
    • Jari Tunturi · 2022-01-03 20:36:48
        Sama myös Pelicansin Teemu Erosella. Ei ollut kentällä, kun Jyp teki tasoitusmaalin.
        Tilastomiehet ollut vielä joulutunnelmissa ????
        Niinpä näkyy. En nyt jaksanut zoomailla sen tarkemmin, mutta siinä on joku toinenkin virhe tuon maalin tilastoissa. Kentällä on pommin varmasti maalintekohetkellä Pelsulta 5 ja 71 eli T Vilén ja L Tukiainen eikä kumpikaan ole tilastojen mukaan kentällä. Eli tilastoissa on Erosen lisäksi vielä jollain muullakin extra miinus ja Tukiaiselta sekä Viléniltä miikat puuttuu. Oon tiennyt, että näissä on inhimillisiä virheitä, mutta vois näitä nyt vähän kattoa tarkemmin...
      • mika nieminen · 2022-01-04 06:57:59
          Sama myös Pelicansin Teemu Erosella. Ei ollut kentällä, kun Jyp teki tasoitusmaalin.
          Tilastomiehet ollut vielä joulutunnelmissa ????
          Niinpä näkyy. En nyt jaksanut zoomailla sen tarkemmin, mutta siinä on joku toinenkin virhe tuon maalin tilastoissa. Kentällä on pommin varmasti maalintekohetkellä Pelsulta 5 ja 71 eli T Vilén ja L Tukiainen eikä kumpikaan ole tilastojen mukaan kentällä. Eli tilastoissa on Erosen lisäksi vielä jollain muullakin extra miinus ja Tukiaiselta sekä Viléniltä miikat puuttuu. Oon tiennyt, että näissä on inhimillisiä virheitä, mutta vois näitä nyt vähän kattoa tarkemmin...
          KIVA ET joku näkee vaivaa ja tietää, mihin ottaa yhteyttä! ja Viel ehtiikin. Varmaan liigapörssilläkin vois olla " kuuma linja " Liigaan, et vois pyytää korjauksia, jos/kun pelaajat niitä pyytää? 2-3 pistettäkin voi ol tärkeitä ja pari tonnii rahaa?
        • Ville, Ylläpito · 2022-01-04 07:01:45
            Olen näistä maininnut, mutta tilanne se, että tilastokorjauksillekin on ymmärtääkseni oma prosessinsa.
          • mika nieminen · 2022-01-04 07:30:32
              ok, HYVÄ et on edennyt !!!! KIITOS!!!
            • Ville, Ylläpito · 2022-01-04 08:49:43
                Kyllä mä asioista mainitsen, mutta se että käynnistääkö se korjausprosessin, on sitten toinen juttu.
              • toni naukkarinen · 2022-01-04 11:12:17
                  korjatkaa samalla lukko ilves pelin ( 30.12. ) ekan maalin syöttäjä on oden, eikä pulli !!! katsokaa vaikka liigan maalikoosteesta.
                • Ville, Ylläpito · 2022-01-04 14:30:50
                    Kuten todettu aiemmin, tilastoja emme korjaa maalikoosteiden perusteella vaan virallisten tilastojen mukaan mennään. Jos Liiga tilastojaan päivittää, niin toki siinä kohtaa päivittyy myös meille.