mikko linnalo
Vaihdoin tänään 2 pelaajaa noin 16:30: Kareev vaihtui Larmiin ja Koivistoinen Lukas Jasekiin. Tuon jälkeen vaihdoin kapteenin Jasekiin, ja heti perään Ohtamaahaan (en edes vaihtanut sivua välissä). Nyt kierroksen jälkeen kumpaakaan vaihtoa ei näy vaan mulla on edelleen pelaamattomat Kareev ja Koivistoinen kentässä. Kimpan historiassa näkyy vain toinen kapteenin vaihto!
Olen varma että nuo vaihdot hyväksyin ja 100-varma että tein 2 kapteenin vaihtoa, joten ei ole edes mahdollista ettenkö olisi vaihtoja ensin hyväksynyt. Mites tämä on mahdollista? Pelannut tätä peliä kohta 20 vuotta putkeen enkä aiemmin ole tällaista nähnyt. Voiko asialle enää tehdä mitään? Oma kimppa on sijalla 13 ja kimpan sisälläkin vielä peli auki, joten kaikki pinnat merkitsee
Olen varma että nuo vaihdot hyväksyin ja 100-varma että tein 2 kapteenin vaihtoa, joten ei ole edes mahdollista ettenkö olisi vaihtoja ensin hyväksynyt. Mites tämä on mahdollista? Pelannut tätä peliä kohta 20 vuotta putkeen enkä aiemmin ole tällaista nähnyt. Voiko asialle enää tehdä mitään? Oma kimppa on sijalla 13 ja kimpan sisälläkin vielä peli auki, joten kaikki pinnat merkitsee