2 / 17 pelipäivää pelattu
Vaihdot suljettu - Pelit käynnissä

?????

• - · 2021-02-15 18:40:33
      "Leijonien joukkue Ruotsin EHT-turnaukseen on valittu. Lista mukana olevista Liiga-pelaajista löytyy alta. Turnaus pelataan 11.-14.2. Oletettavaa on että pelaajat ovat poissa otteluista jo aiemmin. Tämä kannattaa huomioida kun suunnittelee vaihtoja."

Lista Leijonien Liiga-pelaajista:

Rindell Axel, Jukurit
      Saarijärvi Vili, Lukko
      Kemiläinen Valtteri, Tappara
      Parikka Jarkko, Ilves
      Lundell Anton, HIFK
      Nurmi Markus, TPS
      Virtanen Santeri, SaiPa
      Klemetti Aleksi, KalPa
      Björninen Hannes, Pelicans
      Innala Jere, HPK
      Björkqvist Kasper, KooKoo
      Tiivola Peter, Ässät

Eli nämäkö joutuvat olemaan sivussa yli 4 vuorokautta? Voisitteko oikeasti laittaa heidän kohdalle joku merkintä että ovat karanteenissa COVIDin takia? 14 päivän pakollinen tauko ei enää ole mikään mitätön seikka tuolla ottelutahdilla - ellei niitä taas aleta siirtämään.... Joku Tsekin maajoukkueen pelureista oli muuten samalla paluulennolla.
    • Ville, Ylläpito · 2021-02-15 19:32:40
        Jos pelaajia ei loukkaantuneiden listalle lisätä niin meilläkään ei muutoksia tule pelaajalistoille.

Eli kyseinen porukka on tällä tietoa karanteenissa. Näiden lisäksi Sulakin, Koblizekin ja Bartosakin osalta odotetaa lisätietoja.
      • Mika Jokela · 2021-02-15 19:34:17
          Entä oliko Moravcik samalla lennolla?
        • jani rastas · 2021-02-15 20:36:21
            Ongelma ratkaistu kun ei valitse joukkueissa olleita pelaajia. Miksi riskeerata kun liiga on täynnä muitakin pelaajia.
          • Markus Boman · 2021-02-16 17:09:42
              Eihän se nyt ylläpidon homma ole selvittää kenellekään ketä pelikunnossa ja ketä ei. Ei jösses.
            • - · 2021-02-16 18:29:54
                Eihän se nyt ylläpidon homma ole selvittää kenellekään ketä pelikunnossa ja ketä ei. Ei jösses.
                No joo joo, itsepähän se alun perin laittoi uutisen siitä ketkä olivat mukana EHT-turnauksessa Suomen maajoukkueen osalta, joten miksei tiedottaa että sattuneesta syystä karanteeni näiden kohdalla muuttuikin pidemmäksi - ehkä.
                On siinä muuten otsaa tulla mulle moralisoimaan kun jatkuvasti täällä pitää kysellä jonkun uuden urpon perään joka saman tien kerää miinuksia ja joutuu pitkään pelikieltoon, etsikää ihan itse kenestä mahdan puhua! Taitaa pelata Jukureissa muistaakseni, olipahan todella huikea debyytti, huh huh! "Miksi riskeerata kun liiga on täynnä muitakin pelaajia"....
                Sairaslista on muuten ihan turha jos sinne ei saa tai haluta laittaa syytä tai arvioitua paluuta, mutta meidänhän pitää itse selvittää noita asioita, eipä siinä mitään, kunhan nyt tuli taas hieman "rakentavaa palautetta", ja niin kauan kun tästä maksan ja on rahapalkintoja aion pelata, joten onpahan minullakin oikeus "valittaa" tai tietyistä asioista huomauttaa....
              • jani rastas · 2021-02-16 18:30:39
                  Markus juuri näin. Tuntuu että osa ei viitsi nähdä itse mitään vaivaa. Itse luen jatkoajan keskusteluista joukkueiden juttuja. Pysyy ajantasalla.
                • Ville, Ylläpito · 2021-02-16 18:34:53
                    Sairaslista päivittyy sen mukaan miten seurat loukkaantumisista kertovat. Siksi siellä on myös maininta että tiedot kannattaa aina tarkistaa.

EHT-turnaukseen valitut pelaajat lähtivät kesken jakson ja haluttiin ennakoivasti kertoa täälläkin ketkä sinne ovat lähdössä. Ja mitä näihin karanteeneihin tulee, niin osa seuroista on kertonut pelaajan olevan karanteenissa ja osa ei. Nämäkin vain uutisten muodossa.