2 / 17 pelipäivää pelattu
Vaihdot suljettu - Pelit käynnissä

Pelaajien ostot/myynnit

• Tommi Piilokivi · 2020-12-31 14:34:47
      Voisikohan olla mahdollista että välipäivinä tehdyt ostot/myynnit ei vaikuttaisi pelaajien arvoon? Eihän tossa oo mitään järkee että porukka pää märkänä ostaa pelaajia, vaikka seuraava peli pelataan viikon päästä!! Pahimmillaan pelaajan arvo voi nousta/laskea 70k tekemättä mitään. Kerkee kuolla koronaan jo kahesti tossa ajassa. Jotkut yrittää pelata tätä jollain tapaa fiksusti, mut joutuu tekemään itsekin vaihdot "sikasäkissä" meiningillä että pystyy pysymään suunnitellussa taktiikassa.. erittäin typerä sääntö sanon minä (ja kaikki mun tutut) ????
    • Santtu Poukka · 2020-12-31 16:03:15
        Elämä on valintoja...
      • - · 2020-12-31 16:19:15
          Jokaisella on täysi vapaus valita taktiikkansa.

Toinen pelaa riskillä ja tekee vaihdot jo tänään ja saa riskistä palkkioksi halvemmat hinnat. Toisaalta huonoimmassa tapauksessa korona siirtää pelin ja vaihdot valuvat hukkaan. Toinen taas pelaa varman päälle ja tekee vaihtonsa vasta pelipäivänä, mutta ei saa välttämättä hankittua enää niitä samoja pelaajia kuin olisi saanut muuutamaa päivää aiemmi, kun hinnat olivat vielä alhaalla. Toisaalta pelaaja välttää näin mahdollisista ottelusiirroista tulevat ikävät yllätykset.

Molemmissa taktiikoissa on hyvät ja huonot puolensa. Mielestäni tämä ominaisuus on vain mielenkiintoinen taktinen lisä peliin ja ei tarvetta siis muuttaa.
        • Tommi Piilokivi · 2020-12-31 16:33:01
            Mielenkiintonen taktinen lisä? Sama ku liigajoukkueetkin joutuis ilmoittaa kokoonpanot aina 1kk eteenpäin.. voi voi jos joku on kipeenä tai loukkaantuu :D tällä säännöllä tuuri nousee liian isoon arvoon, ja eikö siinäkin oo ihan tarpeeks jo riskiä kun valitset pelaajat joukkueseen ja teet vaihtoja? Superpaska sääntö
          • Jouni Pajari · 2020-12-31 16:37:33
              Perin ikävä juttu Tommi, sanon minä (ja kaikki muut).
            • Ville, Ylläpito · 2020-12-31 18:59:38
                Tässä kohtaa ei lähdetä muutoksia tekemään. Jos tämä olisi ollut tiedossa ajoissa olisi se ehkä ollut mahdollista. Nyt mennään näin.
              • Santtu Poukka · 2020-12-31 21:56:18
                  LiigaPÖRSSI