Täysin samaa mieltä tämän lainauksen kirjoittajan kanssa. Itse en juurikaan katso ostetut/myydyt -listaa. Jos katson, niin vasta sen jälkeen, kun olen oman valintani tehnyt. Mieluummin pähkäilen valintoja itse, meni syteen tai saveen. Tämö on kuitenkin niitä harvinaisen vähän tärkeitä asioita, vaikka mukava mielenkiinnon lisääjä onkin.
Minulle on siis aivan hölkäsen pöläys, näkyykö listat vai ei. Mutta jotta ei Villen koodinvääntäjiä turhaan työllistetä, kun muutakin duunia nyt tuo kiinavirus aiheuttaa, niin pidettäköön ennallaan.
Jaaha, täällä jotkut pitävät itseään kovinakin tietäjinä, ja kimpassa muut olijat ovat ainoastaan peesailijoita? Niinpä niin. Eikö tuo lista nyt ole aivan sama jos se näkyy, tai on näkymättä. Tuo vertaus peesailijoihin vaan on aika egoistista kuitenkin. Ei kai se nyt mitään ruudinkeksijää vaadi katsoa eri joukkueiden pistetilastoja, ketkä iskevät häkkejä ja pisteitä yleensä, ja ketkä tamppaavat mattoja(lainaus lausuntomestari Risto Dufvalta). On kuitenkin aika rajallinen määrä pelaajia jotka kussakin jengissä oikeasti takoo pisteitä. Joskus on vain koomista katsoa, kun jollekin vähän tuntemattomalle pelaajalle sattuu onnistuminen(suonenveto), niin jo ollaan ostamassa heti seuraavaan peliin tätä kaveria oikein porukalla. Hupaisaa seurattavaa tämä tilasto . Välipäivien ostelutkin on aivan sama juttu, kun on tulossa tietyn joukkueen peli, tottakai ostetaan ks. joukkueen pistenikkari, vaikka jo varastoon, ettei hinta nouse yli oman budjetin. Mutta mutta, siinäpähän jengi ostaa sokkona, aina ei voi tietää pelaako edes ks. kaveri seuraavassa ottelussa - ja ihan täysin riippumatta näkyykö osto/myyntilista vai ei.