2 / 17 pelipäivää pelattu
Vaihdot suljettu - Pelit käynnissä

Ottelusiirto

• mika nieminen · 2020-11-30 14:41:55
      Oon vähä ihmetellyt , varsinkin näin alkukaudesta? Miksi joukkueet ei vain yksinkertaisesti vaihda päittäin ottelupaikkaa? Ei se nyt ihan aina onnistu, esim oulu/ Tampere, Mut aika usein varmaan! Loppukaudesta voi olla haastavampaa? Näin ei tuu nii paljoo peruutuksia.
    • Tero Salonen · 2020-11-30 20:08:16
        Nyt ei ole kyse yksistään minun jengistä ja huonosta onnesta. Minä otin TIETOISEN riskin valitsemalla Kärppien ukot joukkueeseen. Nyt riski realisoitui, ja kyllä kestän sen em syystä. Kyse on edelleen siitä, että elämme poikkeuksellisia aikoja tuon pirullisen koronan vuoksi. Miksi ei tämä pörssi voi toimia siten, että koronan vuoksi poissaolevan tilalle saisi vaihtaa automaattisesti korvaavan pelaajan menettämättä ns perinteellisiä vaihtoja. Miksi?
        No nyt on tällainen kausi. Nythän tämä pikku hässäkkä on mielenkiintoista vaihtelua, kun jo vuosikymmeniä pelattiin tasaisen arkisesti koko ajan.
        Mitään sääntöjä ei nyt pidä muuttaa. Tilanne oli kaikkien tiedossa ja jos jo tässä vaiheessa on vaihdot loppu, niin ne on loppu. That's it.
        Ville pidä vaan ryhdikkäästi sovituista asioista kiinni.
      • - · 2020-11-30 20:50:18
          Näin se varmasti on. Jaksoon kuuluva viimeinen pelipäivä on tuo hyvissä ajoin ilmoitettu 19.12 ja kaikki ennen sitä pelattavat ottelut otetaan mukaan jakson pisteisiin ja sen jälkeen pelattavat pelit vastaavasti sitten tuleville jaksoille. Säännöt ovat kaikille täysin samat & oikeudenmukaiset ja selkeästi olleet kaikkien tiedossa. Omalla kohdalla riskin otto ei tällä kertaa ainakaan näillä näkymin kannattanut ja jälkiviisaana olisi jälleen kerran pitänyt olla ehkäpä edes hieman säästeliäämpi vaihtojen kanssa.

No, saattaahan tuossa käydä niinkin, että peli vihelletään Liigassa kokonaan poikki jo huomisen jälkeen ja "voittajiksi" jäävät ne, jotka ovat käyttäneet vaihtonsa ajoissa sen sijaan, että varastoön jäisi jakson pelien loppuessa isompikin määrä käyttämättömiä vaihtoja. Sääntöjen mukaan menisi tuolloinkin ja kaikissa tapauksissa mutinat pois. Joku taktiikka on aina parempi kuin toinen. Harvemmin tosin se, jota olen itse käyttänyt.

Toivottavasti palaillaan taas normaaliin heti ensi vuoden alussa ja Villelle ja muille suurkiitokset tästä talven piristyksestä. Parhaanne olette tehneet ja tulevaankin täysi luotto ja iso käsi!