Petri Jokiranta
Vaihdoin takaisin ne pelaajat, jotka mulla oli eilen ennen Ilves-Kärpät ottelu joukkueessa. 10 vaihtoa vähemmän minulla nyt kuitenkin on. Haluan ne 10 vaihtoa takaisin!
Vaihdoin takaisin ne pelaajat, jotka mulla oli eilen ennen Ilves-Kärpät ottelu joukkueessa. 10 vaihtoa vähemmän minulla nyt kuitenkin on. Haluan ne 10 vaihtoa takaisin!Tuosta voit laittaa viestiä palaute@liigaporssi.fi, mutta lähtökohtaisesti emme noita vaihtoja palauta, koska ottelu on edelleen kesken ja jatkuu tänään samoilla pelaajilla kuin eilinen alkoi.
Tulkintani mukaan tänään on sauma vetää kahdella kapteenilla onko tulkintani oikea?Ei. Ainoastaan yhdellä. Se pelaaja saa kapteenin pisteet joka on joukkueessasi tänään kapteenina kun vaihdot sulkeutuu. Samoin pisteet saa niistä pelaajista, jotka ovat joukkueessasi kun vaihdot menevät kiinni.
Eikö olisi ollut helpointa sulkea vaihdot Ilves & Kärpät pelureista niin kukaan ei pystyisi kikkailemaan 1+2 tehoja heti ottelun alkuun. Ei ole vaikea arvata mitkä pelaajat ovat ostetuimpien listalla tänään. :)Tuo ei valitettavasti ole teknisesti mahdollista. Tuotakin vaihtoehtoa pohdimme ja selvitimme kyllä.