4 / 17 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 1 pv 10 h 44 min

Liigapörssin sulkeminen

• Caj Palmen · 2019-12-03 01:56:58
      A) Ei kaveri (rahapalkinto) kimppoja voi estää vaikka niitä ei täällä ole tiedossakaan.

B) Ei mikään edes voisi estää kenenkään kehittämään vaikka 1000 liigapörssi joukkuetta eri sähköposteilla ja IP-osoiteilla.

C) Ylivoimaisesti ne jotka tätä harrastaa saa enemmän iloa kavereiden päähittämisestä eikä palkinnoista (voiton kunnia on tärkeämpi).

D) Uskon tämmöisen päätöksen tekevän tosi paljon tuhoa jääkiekon kiinostuksen Suomessa.

E) Olen itsekin sitä mieltä että en maksaisi Liiga Lipuista, TVstä tai Löisin vetoakaan missään VEIKKAUKSEN peleissä enään koskaan (Ihan periaatteesta)

F) Mikä estää tämän toiminnan jatkavan ihan samassa muodossa ulkomailla jos yrittäjä tunnus ja palvelu serverit ovat Suomen rajojen ulko puolella? (Olettaisin että semmoinen maa löytyisi joka ottaisi veroja tämmöisestä toiminnasta).

G) Aivan varmasti kehittyy jossain netissä korvavaa keino tälle pyynnölle (mihinkä Suomen laki ei mitään maha).
    • - · 2019-12-03 20:18:44
        Arvaan et Veikkaus tämän takana on. Ne on huomannut mikä rahasampo tämä vois olla ja pistäneet rattaat pyörimään...Kyllä VITUTTAA näiden huipputyyppien puolesta jotka on tätä pyörittäneet! Iso hatunnosto Teille! Ihan eri sfääreissä katsoo/seuraa noita pelejä. Toivon että keksitte jonkun porsaan/perseen-reiän että homma jatkuu. Ja mun mielestä rahapalkinnot täytyis pystyä pitämään. Kuitenkin iso osa porukasta pelaa tätä kuitenkin rahallinen hyöty mielessään....ja vielä isompi porukka vaan muuten vaan!!!! Tsemppiä ylläpitäjille!
      • Saku Sarha · 2019-12-05 23:16:41
          Kerrotaan kyllä aikanaan mitä jatkossa tapahtuu.
          Juuri näin Ville \o/
          Kiitoksia näistä monista vuosista.
          Mutta HALUAN korostaa tätä MYÖS Telian osakkeen omistajan kulmasta.
          ERITTÄIN moni seuraa Liigaa tämän kautta.
          Että NYT VAAN verkot Telian suuntaan JOS EI halua menettää katsojia.
        • Ville, Ylläpito · 2019-12-05 23:42:28
            Kiitos kiitos. Mutta kuten tänään tiedotettiin niin pyritään löytämään keino, jolla jatkettaisiin Liigapörssiä. Tiedote tästä: https://www.liigaporssi.fi/uutiset/1294
          • Raimo Kangas · 2019-12-06 04:50:48
              Ei kai siinä muuta,kun rahapalki not pois.Tavaraa vaihtoja palkinnoks..
            • - · 2019-12-08 13:55:16
                Kuten jo heitin hockey GM:n puolella... koska poliisi on sitä mieltä peli perustuu tuuriin ja rahaan, niin ehdotukseni on, että pelistä tehdään haastavampi, jolloin tuurin määrä pienenee... Raha palkinnot pois .. tilalle vaikka katselu- / pelioikeuksia (kuka tätä pelaa rahan takia... ei tainnut montaa kättä nousta)… Itse peliin ehdotan ns. kakkos ketjua ilman molaria ja tietenkin vähemmän rahaa, näin pienennetään ns. tuurin määrää... Ei tässä pelissä tuurilla pärjää.. t.keskiverto
              • - · 2019-12-08 14:02:21
                  Ja ennen kuin kukaan kerkeää kommentoida, niin lisään, että ykköskenttä molarin kanssa säilyisi normisti, mutta lisukkeena tulisi 2. kenttä. Ylläpidolle kehitys teettää lisää töitä, mutta minä ainakin olen valmis maksamaan hieman lisää.
                • Tommi Murtovaara · 2019-12-08 20:26:39
                    Ja ennen kuin kukaan kerkeää kommentoida, niin lisään, että ykköskenttä molarin kanssa säilyisi normisti, mutta lisukkeena tulisi 2. kenttä. Ylläpidolle kehitys teettää lisää töitä, mutta minä ainakin olen valmis maksamaan hieman lisää.
                    No ei tuota hintaa kyllä kärsi nostaa. Kakkoskenttäajatus on ok.
                  • göran holmberg · 2019-12-10 21:51:16
                      Kiitos kiitos. Mutta kuten tänään tiedotettiin niin pyritään löytämään keino, jolla jatkettaisiin Liigapörssiä. Tiedote tästä: <a target="_blank" href="https://www.liigaporssi.fi/uutiset/1294">https://www.liigaporssi.fi/uutiset/1294</a>
                      Mutta pelataanko vielä tällä kaudella liigapörssiä?
                    • Olli-Pekka Suurkoivu · 2019-12-11 07:33:37
                        Ihan sama mitä tapahtuu, kunhan saadaan jatkaa LPn pelaamista. Ihan sama palkinnot ja maksut, kunhan saadaan pistää kimppa pystyyn ja pelata.

Jos ei saada jatkaa, saatan harkita muutoa viroon tai hollantiin, ja vaihdan harrastusta tyystin. Enkä edes kuse enää Suomen suuntaan!