4 / 17 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 1 pv 10 h 57 min

Liigapörssin sulkeminen

• jani rastas · 2019-11-26 18:11:06
      Rahapalkinnot vaan pois. Kimppojen takia tätä pelaa erittäin moni. Niissä voi sopia mieluisat rahapalkinnot itse kukin.
    • Risto Luokkanen · 2019-11-26 18:14:53
        Rahapalkinnot vaan pois. Kimppojen takia tätä pelaa erittäin moni. Niissä voi sopia mieluisat rahapalkinnot itse kukin.
        Niinpä..Tuskin kukaan tätä pelaa noiden palkintojen takia, vaan kaverikimppojen ja lisämielenkiinnon katsoa pelejä..
      • Tero Kivistö · 2019-11-26 18:16:23
          Eikö ongelma ole myös rahan kerääminen?

Vai saako pelin ylläpitäjä kerätä rahaa, jos tarkoitus on vain kattaa kulut eikä tehdä voittoa?
        • toni naukkarinen · 2019-11-26 18:32:35
            ottakaa se helvetin kapteenin pisteet pois, ni ei o enää arvan kanssa mitään tekemistä
          • - · 2019-11-26 18:45:43
              Kyllä täytyy sanoa että ihan sitä varten on tullut vaihtoja ostettua kun keikkuu kausipörssin kärkipäässä että
              ei riitä kyllä pelkät kausimaksujen palautukset vaan palautuksia pitää tulla kaikilta jaksoilta joka maksusta takaisin mitä tähän oon pistänyt.
            • Eetu Tuomaala · 2019-11-26 19:35:01
                Kyllä täytyy sanoa että ihan sitä varten on tullut vaihtoja ostettua kun keikkuu kausipörssin kärkipäässä että
                ei riitä kyllä pelkät kausimaksujen palautukset vaan palautuksia pitää tulla kaikilta jaksoilta joka maksusta takaisin mitä tähän oon pistänyt.
                Eipä taida sinunkaan talous tähän kaatua. Josko kuitenkin murehdittais ennemmin sitä miten saataisi pörssi jatkumaan esimerkiksi vaikka juuri rahapalkinnot poistamalla.
              • Robin Millard · 2019-11-26 19:54:48
                  Ei muuta kun palkkinot pois ja Os maksu äläspäin. On muutenkin niin kallis peli.
                • Sakke Luokkanen · 2019-11-26 20:13:15
                    Eipä taida sinunkaan talous tähän kaatua. Josko kuitenkin murehdittais ennemmin sitä miten saataisi pörssi jatkumaan esimerkiksi vaikka juuri rahapalkinnot poistamalla.
                    Juurikin näin.
                  • - · 2019-11-26 20:31:05
                      Samallahan vois ottaa kimpatkin pois, koska laittomia tekeleitähän ne on suomenlain mukaan. Niissäkin suurimmassa osassa jaetaan "palkintoja" ja eihän semmosta sais olla tässä valtiossa. Sakke ja Eetu ei kaadu talous todellakaan, mutta teillähän ei ikinä noille kärkisijoille mahdollisuuksia olekaan niin eihän teille väliä saako sieltä mitään ;)
                    • Jonne Laurila · 2019-11-26 20:38:23
                        Samallahan vois ottaa kimpatkin pois, koska laittomia tekeleitähän ne on suomenlain mukaan. Niissäkin suurimmassa osassa jaetaan "palkintoja" ja eihän semmosta sais olla tässä valtiossa. Sakke ja Eetu ei kaadu talous todellakaan, mutta teillähän ei ikinä noille kärkisijoille mahdollisuuksia olekaan niin eihän teille väliä saako sieltä mitään ;)
                        Ei se sullakaan aivan ruusuilla tanssimista oo ollu ????